Konu
neden hep turkler?
28-09-2006, 18:04:35
#19
Black1
ben pek bılmıyorum ama şöle bı fıkrım var
türk fırmalarının yabancılardan daha pahalı olmasının sebebi hem ınternet erışım fıyatlarının cok pahalı olması hemde serverları vs vs cok pahalıya alıyolar zaten yanılıyormuyum?