arkadaşlar sitedeki şikayetlerin çoğu türk firmalara ait demek ne kadar saçma bir bakış açısıdır? bunun sebebinin burasının türk forumu olduğunu bilmiyor musunuz? Ayrıca yabancıların her abuksabuk sitesine bakıyormusunuz? onlarda yok mu ***********? yapmayın Allah aşkına. Bir hosting satıcaz adam diyor şu kadar şu kadar istiyorum diyoruz 50$ AMA X KİŞİ 10$ a satıyor diyip oraya gidiyorlar. defalarca oluyor bu... Bize gelen müşterilerin çoğuda dolandırılmış insanlar. Dolandırılmadan şu işte ucuza kaçmaktan kurtulamıyor türk insanı. Bence burda olay Türk Firmalarından değil Türk kullanıcılardan kaynaklanıyor... Sadece Avrupalı müşteri daha uyanık, yemiyor kolay kolay böyle şeyleri o yüzden dolandırıcılar açsada iş yapamıyor. Ne zaman bedava sirke baldan tatlıdır anlayışından kurtuluruz o zaman dolandırıcılar bırakıp gider...