jmalinie nin söylediklerine kesinlikle ben de katılmıyorum. Bir TÜRK ün avrupalı dan daha avrupalı olması son derece anlamsız. Fakat Malatyasporlu onu eleştirme tarzın bu şekilde olmamalı.