tamam colorsofweb sen türk firmalarla çalış
ben çok türk arkadaşla çalıştım ve bir çok firmayla çalıştım
sitelerim daha çok ticari siteler.

şimdi
1. türk firması baya ilgili bilgili yardımcı fiyatları pahalı tamam
ama site sık sık down oluyo
fatura da kesiyor , şirket mirket ev1 den server almış son sistem
ama benim sitem açılmıyo ne yapayım gerisini.

2. türk firması yine izmir de datacenter i var
fatura kesiyorlar iso bilmem ne belgesi var kaliteliyiz diyorlar yani
kendileri kuruyor serverları co-location olaylarına girmişler
normal hosting bayii paketi domain de satıyorlar ve baya fazla.

siten hit almıyorsa haftalarca sen bile girmiyorsan tamam güzel firma yukarıda allah var sorunsuz

yalnız siten açılmadığında ne hata veriyor neden açılmıyor diye aptalca soru sorup ticket açmanızı istiyorlar.
mail gönderemiyoruz dersin yine aptalca diğer sorular.

parayı peşin yıllık veriyorsun 1 yıl için ama 6 ay kullanıyorsun günü geldiğinde de tak diye haber vermeksizin kapatıyorlar
neden kapatıyorlar ?
bir yıllık 100 ytl ise 6 aylık 60 ytl 3 aylık 40 ytl 1 aylık 20 ytl
yani sen bi günlüğüne bile açtıramıyorsun
açtırmak için illa 20 ytl vereceksin.

rica et lütfen de açılmaz.

3. bir şahıs şirketi acemlik zamanımda daha önce çalıştığım firmadan dolayı mağdur olduğumda yardımcı oldu
yardımda şu domain düştüğünde aldı tabi hergün ben soruyordum düşmüş mü diye
neyse domainlerimi de host larımı da ondan alıyordum
domain fiyatı hesaplarken uzattıkça uzatıyor host tan reseller a geçtim
fakat o panelde baya bi garip çoğu yer pasifti
ve siteler yine sık sık kesiliyor açılmıyordu
mailler de de problem yaşıyorduk.
birşey diyince afralar tafralar al paranı da uza lafları.
en ufak bi soru sormanda kapatıyorum siteni felan.

son zamanlarda yine bi türkle çalıştım
yani yaşıda 12-18 değil 20 yaşından büyük
aldığı serverlarda datacenteri da referansları da sağlam
ama site devamlı down oluyor açılmıyor.

ilk host+domain aldığım site de türktü ve firmaydı
ne fatura geldi nede bi destek
sık sık offline site
ödeme zamanı geldiğinde bi haber bile verilmiyor.
domainde ödenmiyor 100 dolar para istiyorlar yenileme için.

1 yıldan fazla yabancı firmalarla çalışıyorum
barındırdığım siteler çok sorunlu olmasına rağmen yine de memnundum hizmetten.