Konu
neden hep turkler?
21-09-2006, 22:26:16
#1
jmalinie
Üyeliği durduruldu
sitedeki şikayetlerin 10 undan 8 si turk firmalarına ait.
bence kesinlikle bir turk bir firmayla bilişim işi yapılmaz.
türklerden başladım yabancılardayım şimdi ..başım rahat.keyfim yerinde.
kim daha iyiyse alsın parayı ...