sitedeki şikayetlerin 10 undan 8 si turk firmalarına ait.
bence kesinlikle bir turk bir firmayla bilişim işi yapılmaz.
türklerden başladım yabancılardayım şimdi ..başım rahat.keyfim yerinde.

kim daha iyiyse alsın parayı ...