• 08-03-2016, 23:13:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöneticiler'den rica bu konunun silinmemesi yönündedir.

    Şikayete konu olan arkadaş tarafından firmamıza aynı gün içinde başlayan ve devam eden botnet/ddos saldırısı ve aylardır hiç irtibata geçmeyen kişinin mail yolu ile iletişime geçmesi.

    (Kendisi biz saldırı yapmadık diyecektir fakat r10 na mesaj yazmamdan sonra saldırı başlaması ve hazımsız bir şekilde mail atması mahkemeler önünde bir tesadüf olarak değerlendirilmeyecektir.)

    BTK ya şikayet ile firmamızın lisanslarını iptal ettireceğim tehditlerinde bulunmaktadır. Bir müşterinin lisans iptal ettirme yetkisi yoktur sadece şikayet edebilir ve haksız bir durum varsa bu konuda bizim bunu çözmemizi btk bize iletir.

    ( Sanırım ki bir abone memnuniyetsiz diye lisans iptal edecekler diye düşünüyor)

    R10'da yazdığım bir önceki mesaj'da buna istinaden delil niteliği taşıyacaktır.


    Sen benim saldırı yaptıgımı kanıtla ben bu sektörü bırakırım

    sana mail attım evet sen maileri kanıt olarak koysana
    ben ne yazmışım

    buraya yazdıgını gördüm haksız oldugun halde buraya yazdıgına sinirlenip tekrar sana mail attım

    sen bana hangi faturamı kestin gönderdin bana söyle

    100 mbit yerine telekom a gittim sana başdan beri 50 mbit verilmiş denmesi ne diyeceksin yok ben btk ya bildiriyorum diyorsun

    evet btk kurallarını oku bi denetime alınması senin yaptıgın bir kandırma durumu var.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:13:31 -->-> Daha önceki mesaj 22:58:34 --

    Demekki Bana saldırıyı yapadan sensin benim saldırı yaptıgımı sanıp bana bugun tüm gün saldırı yapan sensin

    http://prntscr.com/actt3v

    http://prntscr.com/acttak

    http://prntscr.com/acttgq

    http://prntscr.com/acttnp

    http://prntscr.com/acttx0

    http://prntscr.com/actu2n

    http://prntscr.com/actulb

    http://prntscr.com/actuqt

    http://prntscr.com/actuy3

    http://prntscr.com/actv3i

    http://prntscr.com/actv9d

    http://prntscr.com/actvf2

    http://prntscr.com/actvkw


    http://prntscr.com/actvrh

    http://prntscr.com/actvwh

    ve daha 10 larcası

    bugun sürekli benim iplere bu şekilde neden saldırı geliyor diyorum
    benim yaptıgımı düşüp ozman bu saldırıların hepsini sen kendin yaptın
  • 08-03-2016, 23:22:36
    #11
    Bahadirtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen benim saldırı yaptıgımı kanıtla ben bu sektörü bırakırım

    sana mail attım evet sen maileri kanıt olarak koysana
    ben ne yazmışım

    buraya yazdıgını gördüm haksız oldugun halde buraya yazdıgına sinirlenip tekrar sana mail attım

    sen bana hangi faturamı kestin gönderdin bana söyle

    100 mbit yerine telekom a gittim sana başdan beri 50 mbit verilmiş denmesi ne diyeceksin yok ben btk ya bildiriyorum diyorsun

    evet btk kurallarını oku bi denetime alınması senin yaptıgın bir kandırma durumu var.
    Ben şikayetimi yazarım sen yada başkası yaptı yada yapmadı orasına adalet karar verir.

    Size bağlantının hangi tarihler arasından 100 mbps hangi tarihler arasında 50 mbps verildiği TÜRK TELEKOM mars sisteminde kayıtlı bir şekilde bulunmaktadır.

    Zaten BTK'ya şikayet ettiğinizde BTK sizin yada bizim söylemimizi değil ana erişim sağlayıcı TÜRK TELEKOM verileri ile kesilen faturaların doğru o anki sağlanan tarife üzerinden kesilip kesilmediğini kontrol edeceklerdir.

    Her şirketin bir risk yönetimi vardır size beyan etmeden kapasite arttırıp düşürme hakkı bizde saklıdır. ( taahhüt edilmiş hizmetler hariç )

    Yani benim buraya bir şey eklemem gerek yok şikayet etmeniz halinde BTK gerekli incelemeyi yapacak ve kararını verecektir.

    Bu konuda pek takıldığım yer yok.

    Buraya kadar olan kısım şirketim ile ilgili....



    Az önce arayarak ettiğin hakaretler tehditler için ise hukuki hakkımı kullanacağımı da ayrıca bilmeni istiyorum.

    Seninle uzlaşmak zor sen her kelimen de uçağa bineceğim gelip keseceğim asacağım modun da geziyorsun dağ başında yaşamıyoruz yada eline sopa alabilen bir tek sen değilsin ! sen BALIKESİR'e gelerek en fazla benim bir bardak çayımı içer geri gidersin daha ötesi olamaz.

    >Amacın uzlaşmak ise şirketim ile olan sorunlarını ayrıca ister ödeme yaparak,ister benim bunu ödeme gücüm yok diyerek, ister şikayet ederek çözersin.

    >Şahsıma ettiğin küfürler ve tehditler için ise ben seninle uzlaşabileceğimizi sanmıyorum.
  • 08-03-2016, 23:42:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hani ben btk ya şikayet ettigimde kanıtlayamazdım
    sözleşmem yoktu benim senin demen oydu
    biz 100 satarız 50 satarız seninle yapılan sözleşme yok bunu kanıtlayamazsın btk ya şikayet etsen bile demiştin bunu unuttun mu

    hakaret konsuna gelince
    sanırım tlf da konuştugum kişi sen degildin
    cunku şuanda buraya bu şekilde yazan kişi o kadar uysal konuşuyorki telefonda hiç birşey dememiş tlf da sadece dinlemiş gibi

    Yani sen her kişiye sattıgın interneti istedigin gibi aşagıya cekeceksin müşteriye bildirmeyeceksin bu durumuda müşteri kabul edecek

    senden bir hizmet aldım
    her türlü destek veririm dedin
    oke dedim
    sorun olur tlf acarım
    sms le toplantıdayım
    sorun olur tlf acarım
    sms müsait degilim
    sorun olur tlf acarım
    şuanda müsat degilim işim var cevap veirri

    yine internette sorun var tlf acıyorum acmıyorsun
    telekom a gittim sorunum var diye adam orada demesinmi senin hattın böyle degil senin başvurun bu şekilde 50 mbit olarak var.
    Şok oldun

    yazdım neden böyle yaptın işte yapmadım etmedim sonra dedim ki sana
    bana yıl sonu geliyor 5 ay gecmiş sen fatura göndereceksin

    sonra diyorsun ki cari hesab var öde göndereyim.
    sana dedim gönder öyle ödeyecegim
    bunlarıda bu şekilde anlatsana
  • 08-03-2016, 23:57:59
    #13
    Bahadirtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani ben btk ya şikayet ettigimde kanıtlayamazdım
    sözleşmem yoktu benim senin demen oydu
    biz 100 satarız 50 satarız seninle yapılan sözleşme yok bunu kanıtlayamazsın btk ya şikayet etsen bile demiştin bunu unuttun mu

    hakaret konsuna gelince
    sanırım tlf da konuştugum kişi sen degildin
    cunku şuanda buraya bu şekilde yazan kişi o kadar uysal konuşuyorki telefonda hiç birşey dememiş tlf da sadece dinlemiş gibi

    Yani sen her kişiye sattıgın interneti istedigin gibi aşagıya cekeceksin müşteriye bildirmeyeceksin bu durumuda müşteri kabul edecek

    senden bir hizmet aldım
    her türlü destek veririm dedin
    oke dedim
    sorun olur tlf acarım
    sms le toplantıdayım
    sorun olur tlf acarım
    sms müsait degilim
    sorun olur tlf acarım
    şuanda müsat degilim işim var cevap veirri

    yine internette sorun var tlf acıyorum acmıyorsun
    telekom a gittim sorunum var diye adam orada demesinmi senin hattın böyle degil senin başvurun bu şekilde 50 mbit olarak var.
    Şok oldun

    yazdım neden böyle yaptın işte yapmadım etmedim sonra dedim ki sana
    bana yıl sonu geliyor 5 ay gecmiş sen fatura göndereceksin

    sonra diyorsun ki cari hesab var öde göndereyim.
    sana dedim gönder öyle ödeyecegim
    bunlarıda bu şekilde anlatsana
    Böyle de deki Databir ile iş yaptık, işimi Halil yaptı ve memnun kalmadım aradım açmadı,dönerim dedi dönmedi v.s dersen derim ki bu adam bizden memnun kalmadı. Ama konuyu acayip yerlere çekmeye çalışmanın hiç bir manası yok.


    Bu konuyu daha fazla uzatmaya gerek yok şikayet edersin biz sonuçlarına göre hareket ederiz.


    Ben şirketim adına hatalı yaptığım bir işlem varsa sonuçlarını karşılamaya hazırım burada sabaha kadar yazsak kimse buna karar vermeyecek sen şikayette bulun gerisini BTK ilgili makamlara iletir ve hallederler.

    Ciddi manada hata yaptığının farkında değilsin.





    Açık ve net olarak söylüyorum Tarifeler Telekomun veri tabanında kayıtlı ne zaman değişmiş nasıl değişmiş,Faturalar hem adresine hemde mail olarak sana yollandı hadi bunların hiç biri ulaşmadı diyelim arşivde zaten bunlar mevcut burada tekrar tekrar aynı şeyleri yazmanın anlatmanın alemi yok.

    Hayır bunu diyebilirsin sizden hizmet aldım ve memnun kalmadım arkadaş,bu nedenle ödemiyorum!

    *Toptancıdan sana alınan ürünler direk sana geldi faturası bana niye gelsin ?Bunu diyebilirsin dostum önerdiğin toptancıdan ürünleri aldık ürün geldi ama faturası yok bende kendileri ile iletişime geçer faturanın gidip gitmediğini v.s öğrenebilirim. Sen faturayı benden bekliyorsun başka firmanın sattığı ürüne karşılık burası biraz çelişkili.

    2 el olarak sana verdiğimiz ürünler için fatura alacağın var evet ama bak açıkça söylemişiz demişiz ki ödeme yapılmadığı için stok çıkışı yapılmamış sadece cari hesapta alacak olarak beklemekte.Ödemesini yapsaydın zaten bu ürünlerinde faturası sana gelirdi.

    Şimdi çıkmam gerek bu konuyu etraflıca bi değerlendir amacın uzlaşmak ise kapımız açık ama yok ben macera peşinde koşmak istiyorum diyorsan kolay gelsin.
  • 09-03-2016, 00:17:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi Buraya yazılanlar aktar dönder okuyuncamı aklın başına geliyor onu anlamadım

    önce dur şunu yazayım...

    senden ikici el aldıgıma ben fatura istemedim bunu sen dedin fatura isteme buna diye bende tamam ona fatura istemiyorum dedim..

    ürünleri senin üzerinden aldım sana güvendim diye
    sen dedinfaturalar ben bayiyim bana kesilsin bende sanaa keser hemen gönderirim

    ben bunları bekledim gelmedi sen internet diyip durdun internet faturasını göndermedin
    dedim bu faturalar bana bildirim gelmiyor etmiyor
    buna sen dedin bizimki bu şekilde
    o anda cocgumla ilgili sorun vardı hasatanelerle ugraşıyordum bunu sana yazdım takib edemiyorum ve hemen internet kapanmasın ttnet deki gibi 2 ay bulsun dedim sen ne dedin biz ttnet degiliz bizim çalışmamız bu şekilde.

    eywallah dedim ödemende şu gun ödeyecegim dedim ödedim

    internetle ilgili sorunlar vardı evet
    hiç bir şekilde ulaşılmadın sadece ödeme zamanı gelince yazdın
    yine internette sorun var ulaşamadım sana

    telekom a gittim sen 100 mbt degil sen 50 mbit hat kullanıyorsun dedi

    burada şok oldum
    sana yazdım sen önce yok filan dedin sonra bizim o hakkımız var işte
    bende dedim btk ya şikayet ederim dedim sen dedinki elinde interneti ne kadarlık aldıgın vrmı ki sözleşmen yok ki dedin

    ödemeye gelince haram edip duruyorsun
    ben sana ne dedim bana kesilmesi gereken ödenmişlerin faturası var bunları kesmeden ödemem dedim icraya verecegim dedin ver dedim sen bana faturalarımı kesmessen ödemem

    yine diyorum sen benden o fatura borcu isteiyorsan faturalarımı gönder tüm ödenmişlerin öyle öderim dedim.

    sen en son şirketim in kasası şudur budur dedin
    cevap yazmadın tekrardan

    şimdi tutmuş konuya böyle yazıyorsun

    sonra saldırı alıyormuşsun
    yok bu konu silinmesin saldırı yapıyor bana diyorsun(bunu hale diyorsun benim yaptıgımı isbatlarsan ben bu 7 yıllık çalıştıgım bu sektörü bırakırım sadece bana kanıtla benim yaptıgımı yada belki düşürsün birilerine yaptırmışım buda dahil bunuda kanıtla bırakırım bugun sektörü
    uzlaşma konusunda sen diyorsun ki btk karar versin o buranın konusu degil tamamdır ben bu durumu dedigin gibi btk da anlaşma sağlayabiliriz sanırım bu durumu btk ya bildirelim benim haksızlık durumum olursada bana acabilecegim her türlü tazminatı peşin peşin ödemeye hazırım..


    Bu saldırı konusunda benim yaptıgımı düşünüp bana banada bugun saldırıyı yapan sen isen bu senin için ayrı olarak bir şikayet konusu olacaktır.

    http://prntscr.com/actt3v
    http://prntscr.com/acttak
    http://prntscr.com/acttgq
    http://prntscr.com/acttnp
    http://prntscr.com/acttx0
    http://prntscr.com/actu2n
    http://prntscr.com/actulb
    http://prntscr.com/actuqt
    http://prntscr.com/actuy3
    http://prntscr.com/actv3i
    http://prntscr.com/actv9d
    http://prntscr.com/actvf2
    http://prntscr.com/actvkw
    http://prntscr.com/actvrh
    http://prntscr.com/actvwh

    Bu sekötüdeysen birilerinin sitelerini kapatmaya ugraşmakla bu sektörde kazanassın..
  • 09-03-2016, 00:53:59
    #15
    Bahadir sen ömrümde gördüğüm en yüzsüz insansın ipin pazara çıktı çorap söküğü gibi geldi şikayet konusu olduğun yerde kendini haklı çıkarmaya çalışacak kadarda 3 kağıtcısın
    Düzenbaz insan sen önce bana gönderdiğin faturaların sahteliğini açıklada millete atarını sonra yap kalpazan gibisin ben seni Maliyeye verdim BTK ya bildirdim senin bize celp kağıdın gelmedi avukatın aramadı evraklarını topladım ben seni vericem Savcılığa göreceksin bu arkadaş sahtecilik ve dolandırıcılıktan bu gün yarın Maliye tarafindan 3 ila 12 yıl arasında yargılanacak kuyruk acısı bu kadar büyük bunun bi insan bir gün icinde 112 kere aradım telefonunu acmadı bu kadar yüzsüz bir insan bilirkişilere soruyorum benim eklerimde bu arkadaş 3 kağıt cevirmemişmi hala diyorki Cloud Sunucu faturada ne yaziyor fiziksel sunucu ya bunun sözüne itibar edilmez. Bu gün hakkında şikayet konusu actim ban diyorki Cpanel fiyati litespeed fiyati ulan düzenbaz varmı faturanda bunlar ayrıntılı olarak ? yalancı insansın sen bahadır senin gibileri bu forumda tutmamak gerekiyor şikayet konusuna gelmiş yöneticilere lütfen bu konu (hosting şikayeti) kapansın tek konudan devam edelim lütfen diyor neden? ipi ayyukaya çıktı. Ve evet bu arkadaş şikayet konusunda yazdığım gibi aklı sıra benide tehdit etti ateş olsa cürmüm kadar yer yakmaz iş yerimi gelip basacakmış memnuniyetle bekliyorum. Beni mahkemeye verdiğin söyledi küllüm yalan faso fiso yok karalama kampanyası yok bilmem ne hikaye bunun hayatı. Benden aldığın hic bir kuruşu sana helal etmiyorum fitil fitil ağzından burnundan gelsin ne şekilde çıkarsa çıksın ama Allah sana o paraları yemeyi nasip etmesin. Ama bil senden her türlü alıcam hemde her türlü. Lütfen konuyla ilgili bilgili bi arkadaş varsa bendeki delillere baksın ben bu arkadaşa haksızlık yapıyor isem kendisinden özür dilerim ama gördüğüm kadarı ile bu arkadaşa az bile yapılmış kendisi ne karaktersiz biriymiş birde şirket olacak. Bi duruşu bile yok
  • 09-03-2016, 01:34:05
    #16
    CemistBond007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahadir sen ömrümde gördüğüm en yüzsüz insansın ipin pazara çıktı çorap söküğü gibi geldi şikayet konusu olduğun yerde kendini haklı çıkarmaya çalışacak kadarda 3 kağıtcısın
    Düzenbaz insan sen önce bana gönderdiğin faturaların sahteliğini açıklada millete atarını sonra yap kalpazan gibisin ben seni Maliyeye verdim BTK ya bildirdim senin bize celp kağıdın gelmedi avukatın aramadı evraklarını topladım ben seni vericem Savcılığa göreceksin bu arkadaş sahtecilik ve dolandırıcılıktan bu gün yarın Maliye tarafindan 3 ila 12 yıl arasında yargılanacak kuyruk acısı bu kadar büyük bunun bi insan bir gün icinde 112 kere aradım telefonunu acmadı bu kadar yüzsüz bir insan bilirkişilere soruyorum benim eklerimde bu arkadaş 3 kağıt cevirmemişmi hala diyorki Cloud Sunucu faturada ne yaziyor fiziksel sunucu ya bunun sözüne itibar edilmez. Bu gün hakkında şikayet konusu actim ban diyorki Cpanel fiyati litespeed fiyati ulan düzenbaz varmı faturanda bunlar ayrıntılı olarak ? yalancı insansın sen bahadır senin gibileri bu forumda tutmamak gerekiyor şikayet konusuna gelmiş yöneticilere lütfen bu konu (hosting şikayeti) kapansın tek konudan devam edelim lütfen diyor neden? ipi ayyukaya çıktı. Ve evet bu arkadaş şikayet konusunda yazdığım gibi aklı sıra benide tehdit etti ateş olsa cürmüm kadar yer yakmaz iş yerimi gelip basacakmış memnuniyetle bekliyorum. Beni mahkemeye verdiğin söyledi küllüm yalan faso fiso yok karalama kampanyası yok bilmem ne hikaye bunun hayatı. Benden aldığın hic bir kuruşu sana helal etmiyorum fitil fitil ağzından burnundan gelsin ne şekilde çıkarsa çıksın ama Allah sana o paraları yemeyi nasip etmesin. Ama bil senden her türlü alıcam hemde her türlü. Lütfen konuyla ilgili bilgili bi arkadaş varsa bendeki delillere baksın ben bu arkadaşa haksızlık yapıyor isem kendisinden özür dilerim ama gördüğüm kadarı ile bu arkadaşa az bile yapılmış kendisi ne karaktersiz biriymiş birde şirket olacak. Bi duruşu bile yok
    r10da şikayet konularının öncelikli amacı, mağduriyetin giderilmesidir.

    siz mağdur edildiğinizi anlatır /ispatlarsınız, ardından mağduriyetinizin giderilmesi için şunların yapılmasını istiyorum dersiniz, forum yöneticisi gelir ve ona göre karar verir.

    eğer derdiniz 10 küsür yıldır ticaret yapan bir firmanın ticari hayatına son vermekse, bu forum şikayet konusuyla da olmaz, sizin duygularınızın tatmini için de yapılmaz.

    17. yılımıza gireceğiz, 15 bin farklı kişiye sunucu vermişliğimiz var. şimdi içlerinden 300 tanesi buraya konu açsa, biz tarlada domates yetiştirmeye mi başlayalım. memnun olan 14700ün hakkı ne olacak.

    benim önerim, varsa mağduriyetiniz, talebinizi anlatın, o da yapacaksa yapsın, yapmayacaksa forum yöneticisinin insafına kalsın.

    dünya bugün de yarın da toz pembe olmayacak. böyle sadist anarşik orgazmik şikayet konularının bir faydası yok.
  • 09-03-2016, 01:56:00
    #17
    Sizin konudan haberiniz var ama içeriğini detaylıca bilmiyorsunuz sanırım kısaca özetleyeyim bir gün gecenin 3 üne kadar aradım yazdım çizdim ertesi gün tam 112 kere aradım acmadı bile uzlaşacak bi insan bu kadar telefona cevap vermemezlik yapmaz. Siz öneride bulunmuşsunuz teşekkürler öneriniz için önerinize öbür taraf açık mı hayır görüldüğü gibi şikayet konusunu açan benken başkasına cevap vermeyi tercih ediyor. Şirketinin 10 yıllık olması beni inanın ilgilendirmiyor bizde 30 yıllık firmayız bende 6 yıllık çalışanıyım bu arkadaş bizi kazıklarken benim itibarım sarsılacak ben onunu firmasını itibarınımı düşüneceğim? Elbetteki yaptırım şartları neyse bunun ceremesini çekecek sahte fatura düzenlemenin neresi Ahlaki? Sizde hizmet sektöründesiniz yapıyormusunuz bunları hizmet verdiklerinize ? Size a satıyorum diyip karşınıza b cikinca ne yapıyorsunuz? Sunucu satıyorsunuz soruyorum size Cloud sattığınızda cpanel sattığınızda litespeed sattığınızda nasıl bir fatura kesiyorsunuz? Dediğinizi yapıyormusunuz ben kac gündür delillerimi sundum burada 3 arkadaş sunucunun VPS olduğunu söyledi. Şimdi böyle bir firma 10 yıllık ticari hayatı boyunca yapmadı neden şimdi yapma gereği duydu? 10 yıllık bir firma ise benim mağduriyetimi giderecek geri ödememi yapacak. 10 yıllık firma ise ben arkadaşa bu ay ödemesini peşinen yaptım 8 gün makinamı kullandım sonra geri taşıdım dediğiniz ticari Ahlakı benimsese ve ticari Ahlaka sahip olsa geri kalan ödememi yapmazmıydı beyefendi sizin bizden 20 gün alacağınız var diye? Noldu sonuç ne Sıfır o yüzden ben bu arkadaş hakkında ne yaptırım olacaksa her birinin peşine ayrı ayrı düşücem ve yaptırıcam 10 yıllık firma olması umurumda değil. Kendisi bana benim şikayet konumda neler yazdı görmediniz galiba kalkmış burada sadist anarşik orgazmik diye söyleniyorsunuz bir bakın orayada sonra buna dönün bence
  • 09-03-2016, 02:13:07
    #18
    CemistBond007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin konudan haberiniz var ama içeriğini detaylıca bilmiyorsunuz sanırım kısaca özetleyeyim bir gün gecenin 3 üne kadar aradım yazdım çizdim ertesi gün tam 112 kere aradım acmadı bile uzlaşacak bi insan bu kadar telefona cevap vermemezlik yapmaz. Siz öneride bulunmuşsunuz teşekkürler öneriniz için önerinize öbür taraf açık mı hayır görüldüğü gibi şikayet konusunu açan benken başkasına cevap vermeyi tercih ediyor. Şirketinin 10 yıllık olması beni inanın ilgilendirmiyor bizde 30 yıllık firmayız bende 6 yıllık çalışanıyım bu arkadaş bizi kazıklarken benim itibarım sarsılacak ben onunu firmasını itibarınımı düşüneceğim? Elbetteki yaptırım şartları neyse bunun ceremesini çekecek sahte fatura düzenlemenin neresi Ahlaki? Sizde hizmet sektöründesiniz yapıyormusunuz bunları hizmet verdiklerinize ? Size a satıyorum diyip karşınıza b cikinca ne yapıyorsunuz? Sunucu satıyorsunuz soruyorum size Cloud sattığınızda cpanel sattığınızda litespeed sattığınızda nasıl bir fatura kesiyorsunuz? Dediğinizi yapıyormusunuz ben kac gündür delillerimi sundum burada 3 arkadaş sunucunun VPS olduğunu söyledi. Şimdi böyle bir firma 10 yıllık ticari hayatı boyunca yapmadı neden şimdi yapma gereği duydu? 10 yıllık bir firma ise benim mağduriyetimi giderecek geri ödememi yapacak. 10 yıllık firma ise ben arkadaşa bu ay ödemesini peşinen yaptım 8 gün makinamı kullandım sonra geri taşıdım dediğiniz ticari Ahlakı benimsese ve ticari Ahlaka sahip olsa geri kalan ödememi yapmazmıydı beyefendi sizin bizden 20 gün alacağınız var diye? Noldu sonuç ne Sıfır o yüzden ben bu arkadaş hakkında ne yaptırım olacaksa her birinin peşine ayrı ayrı düşücem ve yaptırıcam 10 yıllık firma olması umurumda değil. Kendisi bana benim şikayet konumda neler yazdı görmediniz galiba kalkmış burada sadist anarşik orgazmik diye söyleniyorsunuz bir bakın orayada sonra buna dönün bence
    peşin aldığı mart ve memnun kalmayıp taşımak zorunda kaldığınız şubatı da geri öderse mağduriyetiniz kısmen giderilmiş olacaksa, iyi bir noktaya varmış bulunuyoruz.

    bence ödesin.