Hani ben btk ya şikayet ettigimde kanıtlayamazdım
sözleşmem yoktu benim senin demen oydu
biz 100 satarız 50 satarız seninle yapılan sözleşme yok bunu kanıtlayamazsın btk ya şikayet etsen bile demiştin bunu unuttun mu

hakaret konsuna gelince
sanırım tlf da konuştugum kişi sen degildin
cunku şuanda buraya bu şekilde yazan kişi o kadar uysal konuşuyorki telefonda hiç birşey dememiş tlf da sadece dinlemiş gibi

Yani sen her kişiye sattıgın interneti istedigin gibi aşagıya cekeceksin müşteriye bildirmeyeceksin bu durumuda müşteri kabul edecek

senden bir hizmet aldım
her türlü destek veririm dedin
oke dedim
sorun olur tlf acarım
sms le toplantıdayım
sorun olur tlf acarım
sms müsait degilim
sorun olur tlf acarım
şuanda müsat degilim işim var cevap veirri

yine internette sorun var tlf acıyorum acmıyorsun
telekom a gittim sorunum var diye adam orada demesinmi senin hattın böyle degil senin başvurun bu şekilde 50 mbit olarak var.
Şok oldun

yazdım neden böyle yaptın işte yapmadım etmedim sonra dedim ki sana
bana yıl sonu geliyor 5 ay gecmiş sen fatura göndereceksin

sonra diyorsun ki cari hesab var öde göndereyim.
sana dedim gönder öyle ödeyecegim
bunlarıda bu şekilde anlatsana