Sizin konudan haberiniz var ama içeriğini detaylıca bilmiyorsunuz sanırım kısaca özetleyeyim bir gün gecenin 3 üne kadar aradım yazdım çizdim ertesi gün tam 112 kere aradım acmadı bile uzlaşacak bi insan bu kadar telefona cevap vermemezlik yapmaz. Siz öneride bulunmuşsunuz teşekkürler öneriniz için önerinize öbür taraf açık mı hayır görüldüğü gibi şikayet konusunu açan benken başkasına cevap vermeyi tercih ediyor. Şirketinin 10 yıllık olması beni inanın ilgilendirmiyor bizde 30 yıllık firmayız bende 6 yıllık çalışanıyım bu arkadaş bizi kazıklarken benim itibarım sarsılacak ben onunu firmasını itibarınımı düşüneceğim? Elbetteki yaptırım şartları neyse bunun ceremesini çekecek sahte fatura düzenlemenin neresi Ahlaki? Sizde hizmet sektöründesiniz yapıyormusunuz bunları hizmet verdiklerinize ? Size a satıyorum diyip karşınıza b cikinca ne yapıyorsunuz? Sunucu satıyorsunuz soruyorum size Cloud sattığınızda cpanel sattığınızda litespeed sattığınızda nasıl bir fatura kesiyorsunuz? Dediğinizi yapıyormusunuz ben kac gündür delillerimi sundum burada 3 arkadaş sunucunun VPS olduğunu söyledi. Şimdi böyle bir firma 10 yıllık ticari hayatı boyunca yapmadı neden şimdi yapma gereği duydu? 10 yıllık bir firma ise benim mağduriyetimi giderecek geri ödememi yapacak. 10 yıllık firma ise ben arkadaşa bu ay ödemesini peşinen yaptım 8 gün makinamı kullandım sonra geri taşıdım dediğiniz ticari Ahlakı benimsese ve ticari Ahlaka sahip olsa geri kalan ödememi yapmazmıydı beyefendi sizin bizden 20 gün alacağınız var diye? Noldu sonuç ne Sıfır o yüzden ben bu arkadaş hakkında ne yaptırım olacaksa her birinin peşine ayrı ayrı düşücem ve yaptırıcam 10 yıllık firma olması umurumda değil. Kendisi bana benim şikayet konumda neler yazdı görmediniz galiba kalkmış burada sadist anarşik orgazmik diye söyleniyorsunuz bir bakın orayada sonra buna dönün bence
peşin aldığı mart ve memnun kalmayıp taşımak zorunda kaldığınız şubatı da geri öderse mağduriyetiniz kısmen giderilmiş olacaksa, iyi bir noktaya varmış bulunuyoruz.
bence ödesin.