Hostnet (Bahadir Tuncer)
50
●3.946
- 09-03-2016, 18:15:24Resimdende görüldüğü üzre http://prntscr.com/ad4cs1 arkadaş konuyu takip ediyor ama yazacak cesareti yok bence şuan kuyruk acısı çekiyor ipi pazara çıkmış müflis tüccar misali ben hala iş yerime gelecek kağıdı bekliyorum senden gelemedi bir türlü.
- 09-03-2016, 18:42:42@Bahadirtuncer; hakkınızda şikayet konusu açan kişi @CemistBond007; olmasına rağmen, siz Databir'e daha çok cevap veriyorsunuz.
Fiziksel Sunucu diye neden VPS olarak temin ettiniz bunun açıklamasını bekliyorum. Aradaki fiyat farklılığını da gidereceksiniz bunuda ekleyelim. - 09-03-2016, 20:26:56Üyeliği durdurulduMerhabalar
@CemistBond007; bu arakadaşa direk cevap vermem sebebim Ne yazdıysam kendi Ben bildigimi okurum hesabı yapıyor
kendisine şikayetim var kısmındada aynı başlıkda ve aynı içerikde konu oluşturdugu için orada yazmıştım.
@CemistBond007; Bu arkadaş Yani Cem Aksakal
İlk Hizmet alırken sitelerimiz hızlı olsun
istedigimiz zamanda büyütmeliyiz birde e-ticaret kuacagız dedi
bunun üzerine vmware cloud alt yapısında hizmet verdim haber sitesininde oldugunu söyledi bunun cok hızlı olmasını istedi ben o şekilde ayarladım makinayı
daha hızlı olması içinde litespeed kuruldu whm panele
Hiç bir zaman bu kişiye ben sana fiziksel sunucu verdim demdim
bu zamana kadar kullandı ve makina konusunda şikayetimi vardı
ki ;
@CemistBond007; whm den domain nasıl acılır bilmezken
bana telefon acar şu domaini kuralım
daha sonra script atardı bunuda o domaine kuralım diyen birisi
Aynı şekilde mail hesabı nasıl acıldıgını saatlerce tlf da anlatarak yardımcı olmuşuzdur.
@CemistBond007; diyor ki ben yüzlerce aradım acmadı evet acmadım dogru
neden mi;
Bir gün öncesine aradı konuştuk
Beni şirketten attılar diyip aglıyordu benim tazminatımı alınca bu sunucu parasını verecegim sende bana gönder bu olayı kapatalım bu şekilde dedi;
Benim Kendisine cavabım şu oldu kim makinaya nasıl bir bütce belirledi de olması gereken bu makinın fiyatı 50 100 tl dedide seni işden ondan dolayımı attılar dedim.
Bir firma söyledi o firmada birde şahız ismi söyledi
aradım o firmayı öyle bir şahız olmadıgını belirttiler
@CemistBond007; O hangi firmaysa bana tam bilgilerini ver dedi halen verecek.
@CemistBond007; bu kişiye konu actı cevap neden vermedim sorusuna gelince bu kişinin bir dedigi bir dedigini tutmadıgı için ne yazdıgınıda bilmedigi için yazmak istemedim diger konu başlıgında zaten yazmıştım.
@CemistBond007; bu kişinin tek amacı şuanda benden hizmetine ödedigi parayı geri alma cabasında
8 gün kullanmış makinayı şimdi taşımış şimdi diyor ki benim geri kalan ödememi yap
şimdi makinanda sorun mu vardı taşıdın ? yok
sen kendin begenmeyip taşıdıysan bunun için ödenemiş hizmet bedelini neden ödememi bekliyor ki onuda anlamadım
Databir konusunun uzama sebebi ise
kendisine saldırı geliyor ve bu saldırıyı benim yaptıgımı düşünerek kendisi hem konuya yazıyor hemde aynı şekilde bana saldırı yapıyor
Saldırının başladıgı saatleri ve kendisinin konuya yazması bunu zaten ıspatlıyor - 09-03-2016, 21:44:46Yalan söylüyor her biri yalan bana saatlerce asla destek vermedi 10 kere bile telefonda konuşmadık arkadaşla 1kere bir kurulum yaptik mail olayına gelince her girdiğimde c panel lisansı yoktu o yüzden aradim. Fatura var orada cloud felan yazmiyor ki ekledim delilleri faturalar daki tarlada bakabilirsiniz sunucu ismi değişmiş. Orada kocaman hp bilmem ne diyor neden böyle yapıyor anlamıyorum arkadaş ne kadar duzenbazsin sen kendi faturan seni yalanliyor. MSN kayitkarini aktarım gece konuştuk sabah telefonları açmadı sonra dediki ofist unutmusum. Bana asla cloud felan demedi o güne kadar hep makinamız var biliyordum arkadaş şikayet gününe kadar benim r10 üyeliğin ve şöyle yok dedi şöyle ye bakın o gün ekledim ben bu arkadaşa bu kadar guvendim. Faturalar bakın yanı oradan bile birinde r210 yazıyor diğerinde farklı hp yazıyor ramolmus 8 haberimiz yok hala bunlara cevap dahi vermedi. Aglamisim anlamadım olsun eğer duzenbaz 3 Kâğıtçı olmaktansa ağlamış olalım sen o paraları evine nasıl goturucen ? Kendin telefonda dedin ya gerekirse oderim diye niye kiviriyosun bahadır yaşının adamı ol haram seviyorum de
- 09-03-2016, 22:15:20Üyeliği durduruldu@CemistBond007;
Lütfen Biraz gercekci olun ya bu yalan diyorsun
ya sen degilmiydin
domain acmayı bilmeyip site kurdurmak için dosyalarıda birlikte atıp bunu kuralım ben bilmiyorum diyen sen degilmiydin
mail hesabı oluşturmayı bilmeyen sen degilmiydin
mailerin hepsini tek hesabda tutmak için bilmeyin sana saaterce anlatan kim bunlar yalan mı yüzsüz olma inkar etme
Gece tlf actı sabah tlf acmadı diyorsun insanlık hali unutamazmıyım tlf
tlf aldım elime 10 cevapsız cagrı var aradım direk seni degil mi telefondan mı kaçtım
peki bu sen ben işimden atıldım yanında çalışanıda işden kovmuşlar benide kovuyorlar
tazminat paramı alıp adamların parasını verecegim mertcanı da işden kovduları seni önerdigi için
bunların hepsi yalan mı
Kimsenin üçkağıtcılık yaptıgı yok
Şu yazdıklarını tekrar oku ki ne yazdıgını bil sonra sen düşme yalancı duruma
diger konudada yazdın hepsini burada inkar ediyorsun - 09-03-2016, 23:18:34Bahadır kardeşim sen faturada ne yazdın verdiğin hizmet ne neden bunun cevabını veremiyorsun? arkadaşım faturada ne yazıyor senin verdiğin koskocaman VPS makina olm yaşının adamı ol. ben fazlasıyla gercekciyim bütün evrakları koydum ortaya yönetici sana ne demiş? okudunmu? hırsızsın bunu bütün forum gördü
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:18:34 -->-> Daha önceki mesaj 23:17:04 --
ayrıca ben onu biliyorum bunu biliyorum demedimki hic konusmalara bak sana skypeden yazarkende bilmedigimi zaten söyledim niye kıvırıyorsun sen faturalarına cevap versene neden o konuya değinmiyorsun faturanda ne yazıyor hani şu benim maliyeye bildirdiğim sahte faturalarında ne yazıyor? ha birde akıllılık yapıp diyorki 8 gün hizmet aldı parasını geri istiyor gec sen bu işleri geççç sen aylarca verdin o hizmeti 3 kağıt cevirerek. - 10-03-2016, 15:22:14Sayın yönetici @caliente;
arkadaş cevap vermemekte ısrarcı ben arkadaşın mağduriyetimi giderene kadar forumdan atılmasını talep ediyorum bu gibilere yer verilmemeli. - 11-03-2016, 10:38:00konuya dışardan biri olarak bakıyorum..ilk mesajı attıgım için konu takibi geliyor otomatik ve bugun tekrar girince gördümki ne kadar saçma yazdıklarınız..adam bu işi bilmiyor diyebu şekilde yapmak zorundamısınız? siz bu adam bilmediği için nasıl olsa anlamıyor diye dayamışsınız sunucu faturasını..vps ise bu yazar faturada..şu an büyük bir yanlış yapıyorsunuz..kendinizi haklı çıkartmıyor bu yazdıklarınız..yok domain açmayı bilmiyor daya sunucuyu, mail açmayı bilmiyor daya..işten kovulması vs sizi neden ilgilendirsin..Bahadirtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakmayın ama gerçekten sinir bozucu bir durum..
@Caliente - 11-03-2016, 11:13:45Üyeliği durdurulduYa ne alaka konuyu tam olarak okumamışsınız sanırım
Diyorum ki arkadaş bir hizmet aldı. Bu hizmette web sitesine üyelik oluşturdu gecti biz hizmetini aktif ettik siteden sipaiş gecmedigi için bir ürün eklemişiz otomatik fatura oluşturması için aylık
hosting acmayı bilmiyor mail acmayı bilmiyor konusundaki kimseyi kandırma degil
hizmet alan kişiye bunları bile destek verip hizmet vermişiz sattıgımız sunucularda managend hizmet bedeli olacak mecbur
Kimseyi bu işi bilmiyor diye kandırma olayı yok
Bu arkadaş halen diyorki faturamda şu yazıyor bu yazıyor bu whmcs ototmatik faturası
bunu gercek fatura sanıyor anlatıyorum ama bir türlü anlamak istemiyor
işden atıyorlar meselesi arkadaşın tek amacı para ise yazsın para için bu kadar cabalıyorum bilelim bizde ona göre yolumuzu cizelim