Yalan söylüyor her biri yalan bana saatlerce asla destek vermedi 10 kere bile telefonda konuşmadık arkadaşla 1kere bir kurulum yaptik mail olayına gelince her girdiğimde c panel lisansı yoktu o yüzden aradim. Fatura var orada cloud felan yazmiyor ki ekledim delilleri faturalar daki tarlada bakabilirsiniz sunucu ismi değişmiş. Orada kocaman hp bilmem ne diyor neden böyle yapıyor anlamıyorum arkadaş ne kadar duzenbazsin sen kendi faturan seni yalanliyor. MSN kayitkarini aktarım gece konuştuk sabah telefonları açmadı sonra dediki ofist unutmusum. Bana asla cloud felan demedi o güne kadar hep makinamız var biliyordum arkadaş şikayet gününe kadar benim r10 üyeliğin ve şöyle yok dedi şöyle ye bakın o gün ekledim ben bu arkadaşa bu kadar guvendim. Faturalar bakın yanı oradan bile birinde r210 yazıyor diğerinde farklı hp yazıyor ramolmus 8 haberimiz yok hala bunlara cevap dahi vermedi. Aglamisim anlamadım olsun eğer duzenbaz 3 Kâğıtçı olmaktansa ağlamış olalım sen o paraları evine nasıl goturucen ? Kendin telefonda dedin ya gerekirse oderim diye niye kiviriyosun bahadır yaşının adamı ol haram seviyorum de