Merhabalar

@CemistBond007; bu arakadaşa direk cevap vermem sebebim Ne yazdıysam kendi Ben bildigimi okurum hesabı yapıyor
kendisine şikayetim var kısmındada aynı başlıkda ve aynı içerikde konu oluşturdugu için orada yazmıştım.



@CemistBond007; Bu arkadaş Yani Cem Aksakal
İlk Hizmet alırken sitelerimiz hızlı olsun
istedigimiz zamanda büyütmeliyiz birde e-ticaret kuacagız dedi

bunun üzerine vmware cloud alt yapısında hizmet verdim haber sitesininde oldugunu söyledi bunun cok hızlı olmasını istedi ben o şekilde ayarladım makinayı
daha hızlı olması içinde litespeed kuruldu whm panele

Hiç bir zaman bu kişiye ben sana fiziksel sunucu verdim demdim
bu zamana kadar kullandı ve makina konusunda şikayetimi vardı

ki ;

@CemistBond007; whm den domain nasıl acılır bilmezken
bana telefon acar şu domaini kuralım
daha sonra script atardı bunuda o domaine kuralım diyen birisi
Aynı şekilde mail hesabı nasıl acıldıgını saatlerce tlf da anlatarak yardımcı olmuşuzdur.

@CemistBond007; diyor ki ben yüzlerce aradım acmadı evet acmadım dogru
neden mi;
Bir gün öncesine aradı konuştuk
Beni şirketten attılar diyip aglıyordu benim tazminatımı alınca bu sunucu parasını verecegim sende bana gönder bu olayı kapatalım bu şekilde dedi;
Benim Kendisine cavabım şu oldu kim makinaya nasıl bir bütce belirledi de olması gereken bu makinın fiyatı 50 100 tl dedide seni işden ondan dolayımı attılar dedim.
Bir firma söyledi o firmada birde şahız ismi söyledi
aradım o firmayı öyle bir şahız olmadıgını belirttiler

@CemistBond007; O hangi firmaysa bana tam bilgilerini ver dedi halen verecek.

@CemistBond007; bu kişiye konu actı cevap neden vermedim sorusuna gelince bu kişinin bir dedigi bir dedigini tutmadıgı için ne yazdıgınıda bilmedigi için yazmak istemedim diger konu başlıgında zaten yazmıştım.

@CemistBond007; bu kişinin tek amacı şuanda benden hizmetine ödedigi parayı geri alma cabasında
8 gün kullanmış makinayı şimdi taşımış şimdi diyor ki benim geri kalan ödememi yap
şimdi makinanda sorun mu vardı taşıdın ? yok
sen kendin begenmeyip taşıdıysan bunun için ödenemiş hizmet bedelini neden ödememi bekliyor ki onuda anlamadım

Databir konusunun uzama sebebi ise
kendisine saldırı geliyor ve bu saldırıyı benim yaptıgımı düşünerek kendisi hem konuya yazıyor hemde aynı şekilde bana saldırı yapıyor
Saldırının başladıgı saatleri ve kendisinin konuya yazması bunu zaten ıspatlıyor