Ya ne alaka konuyu tam olarak okumamışsınız sanırım
Diyorum ki arkadaş bir hizmet aldı. Bu hizmette web sitesine üyelik oluşturdu gecti biz hizmetini aktif ettik siteden sipaiş gecmedigi için bir ürün eklemişiz otomatik fatura oluşturması için aylık
hosting acmayı bilmiyor mail acmayı bilmiyor konusundaki kimseyi kandırma degil
hizmet alan kişiye bunları bile destek verip hizmet vermişiz sattıgımız sunucularda managend hizmet bedeli olacak mecbur
Kimseyi bu işi bilmiyor diye kandırma olayı yok
Bu arkadaş halen diyorki faturamda şu yazıyor bu yazıyor bu whmcs ototmatik faturası
bunu gercek fatura sanıyor anlatıyorum ama bir türlü anlamak istemiyor
işden atıyorlar meselesi arkadaşın tek amacı para ise yazsın para için bu kadar cabalıyorum bilelim bizde ona göre yolumuzu cizelim