• 23-06-2013, 11:53:44
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her zaman ki şeyler. sitelerin birkaç tanesine iframe virüsü girdi sunucudan dolayı suç benim oldu . Girmediğim hosting hesabına dahi iframe giriyorsa ben napim.kabullenmiyorlar ısrarla baştan savma cevaplarla geçişiyor problemler.
  • 23-06-2013, 12:22:58
    #20
    şunu bende belirtmek istiyorum Berk Yaşar denilen kişi mallasef internetbilisimde bazen ara ara sorunlarım oluyor yazıyorum fakat berk yaşar mallasef onur ve adem hocam gibi degil.
    mesela diyorumki sitelerim yavaşladı berk yaşar sürekli aynı cevabı veriyor bizde siteler çok hızlı vs vs.
    fakat ticketi adem veya onur hocam gördügümde özellikle adem hocam birşeyler yapıyor ediyor bana diyorki kontrol edin bi bakıyorumki siteler yüzde yüz hızlanmış.

    mallasef berk yaşar beyden bu ilgi ve alakayı göremiyorum.
  • 23-06-2013, 13:09:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu bende belirtmek istiyorum Berk Yaşar denilen kişi mallasef internetbilisimde bazen ara ara sorunlarım oluyor yazıyorum fakat berk yaşar mallasef onur ve adem hocam gibi degil.
    mesela diyorumki sitelerim yavaşladı berk yaşar sürekli aynı cevabı veriyor bizde siteler çok hızlı vs vs.
    fakat ticketi adem veya onur hocam gördügümde özellikle adem hocam birşeyler yapıyor ediyor bana diyorki kontrol edin bi bakıyorumki siteler yüzde yüz hızlanmış.

    mallasef berk yaşar beyden bu ilgi ve alakayı göremiyorum.
    Berk bey muhasebe yetkilisi vede teknik ekipte diğer arkadaslar olmadığında destek olmaya çalışıyor o yüzden ticket atarken şu kişi baksın derseniz onur yada adem destek vereceklerdir
  • 23-06-2013, 13:48:12
    #22
    foxteknolojinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berk bey muhasebe yetkilisi vede teknik ekipte diğer arkadaslar olmadığında destek olmaya çalışıyor o yüzden ticket atarken şu kişi baksın derseniz onur yada adem destek vereceklerdir
    beni şahsen berk beyin muhasebe yetkilisi veya başka bi birimin yetkili olması alakadar etmez.
    internetbilisim adam gibi adam bir firmadır. kaç yıldır çalışmaktayım ve gerçektende işini dürüst yapan bir firmadır buna amena.
    Fakat berk bey ciddi anlamda yetersiz kaldığını düşünmekteyim. Şahsen onur beyin bu duruma bi el atmasını istiyorum. en azından muhasebe yetkilisi sadece kendi işine bakması lazım .veya en azından berk bey atılan ticketlere bilgisi olmadığı konularda bir şey yazmamamsı hem kullanıcı adına hem firma adına daha sağlık olacaktır.

    ginede belirtiyorum internetbilisim r10 ve türkiye için büyük bir nimettir.
  • 24-06-2013, 08:09:07
    #23
    Konu sahibi arkadaşın sorunlarının aynısını bire bir haftalarca yaşadım. Önce connection problems hatası, sonra web sitesi çok geç cevap veriyor BAĞLANAMADI sorunu, ardından yavaş yavaş düzeliyor ve geç açılıyordu.

    Her sorun olduğunda ticket açtım fakat sitenin gayet hızlı olduğu firmayla alakalı olmadığı sorunu tek benim yaşadığımı söylediler. En son yetkili bir arkadaş beni başka sunucuya taşıdı da bu sorunlardan kurtuldum çok şükür.

    Sorun yaşadığım zamanlar ki IP numaram 159.253 ile başlıyordu arkadaşın ki gibi, bu sunucunun bir optimizasyona ihtiyacı var galiba.
  • 24-06-2013, 09:21:48
    #24
    şu anda aynı sorunu yaşıyorum ve bu durum sürekli aynen tekrar ediyor maalesef birde her sabah oluyor
  • 24-06-2013, 10:11:31
    #25
    Sabaha karşı günlük yedek alınıyor olabilir, anlık olarak yavaşlamalar kimi zamanda yoğunluğa göre hata sayfaları karşınıza çıkabilir.
  • 24-06-2013, 16:14:09
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son zamanlarda fazla şikayet konuları gördük İnternetbilisimin toparlaması dileğimle.Kaliteli firmalardan biri çünkü.
  • 24-06-2013, 17:09:22
    #27
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda fazla şikayet konuları gördük İnternetbilisimin toparlaması dileğimle.Kaliteli firmalardan biri çünkü.
    Sorun İnternetbilişim'de değil bundan emin olun Onur beyi 1.5 yıldır tanıyorum mağduriyet verecek bir kişi değil ancak konu açan arkadaşlar ne hikmet ise sorunlarını dile getiremiyorlar bundan emin olunuz.