foxteknolojinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berk bey muhasebe yetkilisi vede teknik ekipte diğer arkadaslar olmadığında destek olmaya çalışıyor o yüzden ticket atarken şu kişi baksın derseniz onur yada adem destek vereceklerdir
beni şahsen berk beyin muhasebe yetkilisi veya başka bi birimin yetkili olması alakadar etmez.
internetbilisim adam gibi adam bir firmadır. kaç yıldır çalışmaktayım ve gerçektende işini dürüst yapan bir firmadır buna amena.
Fakat berk bey ciddi anlamda yetersiz kaldığını düşünmekteyim. Şahsen onur beyin bu duruma bi el atmasını istiyorum. en azından muhasebe yetkilisi sadece kendi işine bakması lazım .veya en azından berk bey atılan ticketlere bilgisi olmadığı konularda bir şey yazmamamsı hem kullanıcı adına hem firma adına daha sağlık olacaktır.

ginede belirtiyorum internetbilisim r10 ve türkiye için büyük bir nimettir.