Son zamanlarda fazla şikayet konuları gördük İnternetbilisimin toparlaması dileğimle.Kaliteli firmalardan biri çünkü.
Sorun İnternetbilişim'de değil bundan emin olun Onur beyi 1.5 yıldır tanıyorum mağduriyet verecek bir kişi değil ancak konu açan arkadaşlar ne hikmet ise sorunlarını dile getiremiyorlar bundan emin olunuz.