maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şunu bende belirtmek istiyorum Berk Yaşar denilen kişi mallasef internetbilisimde bazen ara ara sorunlarım oluyor yazıyorum fakat berk yaşar mallasef onur ve adem hocam gibi degil.
mesela diyorumki sitelerim yavaşladı berk yaşar sürekli aynı cevabı veriyor bizde siteler çok hızlı vs vs.
fakat ticketi adem veya onur hocam gördügümde özellikle adem hocam birşeyler yapıyor ediyor bana diyorki kontrol edin bi bakıyorumki siteler yüzde yüz hızlanmış.

mallasef berk yaşar beyden bu ilgi ve alakayı göremiyorum.
Berk bey muhasebe yetkilisi vede teknik ekipte diğer arkadaslar olmadığında destek olmaya çalışıyor o yüzden ticket atarken şu kişi baksın derseniz onur yada adem destek vereceklerdir