Darklord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
internetbilisim.net e neler oluyor?
60
●6.004
- 02-08-2013, 17:46:01Ticket nonuzu PM ile iletirseniz kontrol sağlayayım hemen varsa probleminiz.wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2013, 17:53:01yanlış anlaşıldı sanırım.Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" ticket'i sürekli olarak kullanıyorum zaten allah için ticket'e geri dönüşler gayet hızlı. " derken ben bunu gerçek anlamda kullandım. şuan bir problemim yok olduğunda zaten ticket ile iletiyorum. fakat rastgele zamanlarda veritabanı hatası vermesi, dosya yetkilerinde sebepsiz değişiklikler, ftp'ye bağlanamama gibi sorunları yaşadım ve yaşıyorum. ticket attığımda neredeyse anında geri dönüş alınıyor ve hallediliyor. bunlar çok büyük problem mi bilmiyorum değildir herhalde fakat, kazağı sökmeye bile bir iplik kopuğunu çekmekle başlıyorsunuz. anlatmak istediğim insan tedirgin oluyor nitekim emek vererek birşeyler yapıyoruz. aynı şekilde sizde. - 14-08-2013, 02:58:11Hocam hatırlıyomusunuz bilmiyorum fakat sizde benimde resellerim vardı ve size gectikten sonra tüm sitelerim her ay hacklenmeye başladı. ticketten üstüne basa basa kodlarımda acık yok sunucunuzda acık var dememe rağmen beni dikkate almadınız ve sonradan acı gercek ortaya cıktı sunucunuzda acık olduğu.. Umarım karşı tarafın görüşlerini bundan sonra dikkate alırsınız. Sunucuda tek sizin siteler yok onlar niye hacklenmiyor demezsiniz. Hazır konuyu görmüşken yazayım dedimDarklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destek yönünden ise 10 numarasınız. saygılar sevgiler
Destek yönünden ise 10 numarasınız. saygılar sevgiler