Ticket nonuzu PM ile iletirseniz kontrol sağlayayım hemen varsa probleminiz.
yanlış anlaşıldı sanırım.
" ticket'i sürekli olarak kullanıyorum zaten allah için ticket'e geri dönüşler gayet hızlı. " derken ben bunu
gerçek anlamda kullandım. şuan bir problemim yok olduğunda zaten ticket ile iletiyorum. fakat rastgele zamanlarda veritabanı hatası vermesi, dosya yetkilerinde sebepsiz değişiklikler, ftp'ye bağlanamama gibi sorunları yaşadım ve yaşıyorum. ticket attığımda neredeyse anında geri dönüş alınıyor ve hallediliyor. bunlar çok büyük problem mi bilmiyorum değildir herhalde fakat, kazağı sökmeye bile bir iplik kopuğunu çekmekle başlıyorsunuz. anlatmak istediğim insan tedirgin oluyor nitekim emek vererek birşeyler yapıyoruz. aynı şekilde sizde.