• 08-06-2013, 00:09:21
    #1
    Alıntı
    Sayın Müşterimiz,

    Kanuni sunucumuzda yaşanan arızanın giderilmesi için çalışmalarımız devam etmektedir . Fakat bu süre içinde yaşanan sıkıntıları en aza indirmek için arşiv yedeklerimizden derlediğimiz en yeni tarihli yedek dosyalarını bir araya getirerek saat 07:00 itibari ile yeni kurduğumuz sunucuda açtırmaya başladık .

    Bilginize sunarız .


    Çalışma işlemleri ile ilgili yeniden bilgilendirme maili gönderilecektir.

    Yaşanan aksaklık için özür dileriz.
    Ufak tefek kesintilere rağmen çalışmaya devam etme kararı almıştım ama bayii hosting paketlerindeki fiyat artışı ve yaşanan son sıkıntıdan sonra çalışmaktan vazgeçtim.

    En güncel blogumun yedeğinin tarihi; Posted 229 gün ago. Ben önlem alıp haftada 1-2 yedek almasam, halimiz içler acısı olacak.

    Resimleri ilave ediyorum;



  • 08-06-2013, 02:58:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak tefek kesintilere rağmen çalışmaya devam etme kararı almıştım ama bayii hosting paketlerindeki fiyat artışı ve yaşanan son sıkıntıdan sonra çalışmaktan vazgeçtim.

    En güncel blogumun yedeğinin tarihi; Posted 229 gün ago. Ben önlem alıp haftada 1-2 yedek almasam, halimiz içler acısı olacak.

    10 dakka sonra ölmüyceginizi garanti edermisiniz ?

    ben firmanın bir yannışını göremedim

    unutmayın 5 10 tl ile hiç bir firma batmaz veya zengin olmaz

    konuyu reportluyorum çünkü ortata bir şikaret konusu yok
  • 08-06-2013, 03:41:15
    #3
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 dakka sonra ölmüyceginizi garanti edermisiniz ?

    ben firmanın bir yannışını göremedim

    unutmayın 5 10 tl ile hiç bir firma batmaz veya zengin olmaz

    konuyu reportluyorum çünkü ortata bir şikaret konusu yok
    Bu firmanın yanlışını görmemeniz, benim sorun yaşamayacağım anlamına gelmez!

    5-10 tl ile firma batar veya batmaz, ben ödediğim ücretin hakkını isterim.

    Şikayet konusu yok demişsiniz, şuan bir şikayet konusuna yazıyorsunuz ayrıca sizi tatmin etmediyse bu zamana kadar açtığım ticketlerin resimlerinide ilk mesaja ekledim.

    10 dakika sonra ölmeyeceğimizin garantisini kimse veremez, ne yani 10 dakika sonra ölebilme ihtimalimiz var diye hayatımız boyunca çalışmayalım mı?

    Sunucudaki son olaydan bahsetmiyorum sadece, sürekli kesintiler yaşadım ufak çaplı olanlar için ticket bile atmadım. Ayrıca son alınan yedek aylar öncesine ait bu nasıl bir sorumsuzluk peki?

    Sanırım 10 dakika sonra ölebiliriz, yedek bir ara alırız mantığı yürütülmüş.
  • 08-06-2013, 03:46:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu firmanın yanlışını görmemeniz, benim sorun yaşamayacağım anlamına gelmez!

    5-10 tl ile firma batar veya batmaz, ben ödediğim ücretin hakkını isterim.

    Şikayet konusu yok demişsiniz, şuan bir şikayet konusuna yazıyorsunuz ayrıca sizi tatmin etmediyse bu zamana kadar açtığım ticketlerin resimlerinide ilk mesaja ekledim.

    10 dakika sonra ölmeyeceğimizin garantisini kimse veremez, ne yani 10 dakika sonra ölebilme ihtimalimiz var diye hayatımız boyunca çalışmayalım mı?

    Sunucudaki son olaydan bahsetmiyorum sadece, sürekli kesintiler yaşadım ufak çaplı olanlar için ticket bile atmadım. Ayrıca son alınan yedek aylar öncesine ait bu nasıl bir sorumsuzluk peki?

    Sanırım 10 dakika sonra ölebiliriz, yedek bir ara alırız mantığı yürütülmüş.
    demek istedigim bu değildir sonuçda eletronik ürün bozulabilir

    konu şikaret konusu degildir

    report edildi


    dolandırma vb.. yokdur

    firmayı beğenmiyorsanız memnun değilseniz hizmetinizi iptal edersiniz yannız memnun değilsiniz diye bir firma karalamak o firma yerden yere vurma hakkını size bunu vermez
  • 08-06-2013, 03:59:37
    #5
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek istedigim bu değildir sonuçda eletronik ürün bozulabilir

    konu şikaret konusu degildir

    report edildi


    dolandırma vb.. yokdur

    firmayı beğenmiyorsanız memnun değilseniz hizmetinizi iptal edersiniz yannız memnun değilsiniz diye bir firma karalamak o firma yerden yere vurma hakkını size bunu vermez
    Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum,

    Şikayet konusu açmam karalamak için değil, yaşadığım sorunları bir başkasının yaşamaması içindir.

    Yerden yere vurduğumu da, karaladığımıda düşünmüyorum. Yaşadığım sorun için konu açtım, konu açmak için bu kategoride illaki dolandırılmak gerekiyorsa eğer, böyle bir kuralda görmedim.

    Son olarak kul yapımı ürün bozulabilir, ben buna birşey demiyorum zaten ama yedeklerin aylar önce alınmış olması, bana göre sorumsuzluktur.
  • 08-06-2013, 04:21:23
    #6
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum,

    Şikayet konusu açmam karalamak için değil, yaşadığım sorunları bir başkasının yaşamaması içindir.

    Yerden yere vurduğumu da, karaladığımıda düşünmüyorum. Yaşadığım sorun için konu açtım, konu açmak için bu kategoride illaki dolandırılmak gerekiyorsa eğer, böyle bir kuralda görmedim.

    Son olarak kul yapımı ürün bozulabilir, ben buna birşey demiyorum zaten ama yedeklerin aylar önce alınmış olması, bana göre sorumsuzluktur.
    Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum

    demeniz yanlış o firma burda üye değilse buraya şikayet acma hakkınızda yok o zaman cünkü burdan bir ticaretiniz yok firmayla alakalı burayı ancak burdan anlaşılıpda burdan aldığınız hizmet bağlar gerisi sizi dolandırmışsa da ki boyle bişi yok buraya yazmanızda yanlıştır o zaman burası bahsettiğiniz firmaya hiç bişi yapamaz....
  • 08-06-2013, 04:39:12
    #7
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum

    demeniz yanlış o firma burda üye değilse buraya şikayet acma hakkınızda yok o zaman cünkü burdan bir ticaretiniz yok firmayla alakalı burayı ancak burdan anlaşılıpda burdan aldığınız hizmet bağlar gerisi sizi dolandırmışsa da ki boyle bişi yok buraya yazmanızda yanlıştır o zaman burası bahsettiğiniz firmaya hiç bişi yapamaz....
    İyide hocam şikayet konusu açmam için burada üyeliğinin olması gerekmediğini düşünüyorum, sonuçta r10 üzerinden olmasa da bahsi geçen firma ile çalışan r10 üyelerinin olabileceği ihtimaline dayanarak, firmanın çalışma prensibinin yanlış olduğunu, benim gibi sorun yaşayan veya henüz yaşamamış olanların bahsi geçen firma hakkında bilgisinin olmasını istedim.

    Bunu siz karalamak olarak algılıyorsanız eğer, bana göre yanlış düşünüyorsunuz. Bu firmanın hiç bir platformda üyeliği olmasa ve ben gidip şikayetvar gibi bir sitede aynı konuyu açsam yine mi karalamak olacak?

    Şikayetvar karalama kampanyası düzenleyen bir platform gibi durmaz mı? Ayrıca buradaki hosting şikayetleri kurallarına göre konu açma hakkına sahip olduğumu düşünüyorum.
  • 09-06-2013, 15:09:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide hocam şikayet konusu açmam için burada üyeliğinin olması gerekmediğini düşünüyorum, sonuçta r10 üzerinden olmasa da bahsi geçen firma ile çalışan r10 üyelerinin olabileceği ihtimaline dayanarak, firmanın çalışma prensibinin yanlış olduğunu, benim gibi sorun yaşayan veya henüz yaşamamış olanların bahsi geçen firma hakkında bilgisinin olmasını istedim.

    Bunu siz karalamak olarak algılıyorsanız eğer, bana göre yanlış düşünüyorsunuz. Bu firmanın hiç bir platformda üyeliği olmasa ve ben gidip şikayetvar gibi bir sitede aynı konuyu açsam yine mi karalamak olacak?

    Şikayetvar karalama kampanyası düzenleyen bir platform gibi durmaz mı? Ayrıca buradaki hosting şikayetleri kurallarına göre konu açma hakkına sahip olduğumu düşünüyorum.
    anlamadığım r10 dan almadığınız hosting neden r10 şikaret ediyorsunuz ?
  • 09-06-2013, 15:18:26
    #9
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadığım r10 dan almadığınız hosting neden r10 şikaret ediyorsunuz ?
    Bu konuda neden ttneti r10 da şikayet ediyordunuz acaba ? Yada fox tv de oynayan harem dizisini bu konuda neden şikayet ettiniz ? Onların burda bir yetkilisimi var yada r10 üzerinde o şahıslardan hizmet mi aldınız?

    Ortada bir hizmet aksaması var. Arkadaş bildirmek için konu açmış. Bu şekilde saldırmanıza gerek yok. Report ederseniz yönetici arkadaşlar ilgilenir.