lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu firmanın yanlışını görmemeniz, benim sorun yaşamayacağım anlamına gelmez!

5-10 tl ile firma batar veya batmaz, ben ödediğim ücretin hakkını isterim.

Şikayet konusu yok demişsiniz, şuan bir şikayet konusuna yazıyorsunuz ayrıca sizi tatmin etmediyse bu zamana kadar açtığım ticketlerin resimlerinide ilk mesaja ekledim.

10 dakika sonra ölmeyeceğimizin garantisini kimse veremez, ne yani 10 dakika sonra ölebilme ihtimalimiz var diye hayatımız boyunca çalışmayalım mı?

Sunucudaki son olaydan bahsetmiyorum sadece, sürekli kesintiler yaşadım ufak çaplı olanlar için ticket bile atmadım. Ayrıca son alınan yedek aylar öncesine ait bu nasıl bir sorumsuzluk peki?

Sanırım 10 dakika sonra ölebiliriz, yedek bir ara alırız mantığı yürütülmüş.
demek istedigim bu değildir sonuçda eletronik ürün bozulabilir

konu şikaret konusu degildir

report edildi


dolandırma vb.. yokdur

firmayı beğenmiyorsanız memnun değilseniz hizmetinizi iptal edersiniz yannız memnun değilsiniz diye bir firma karalamak o firma yerden yere vurma hakkını size bunu vermez