anlamadığım r10 dan almadığınız hosting neden r10 şikaret ediyorsunuz ?
Bu konuda neden ttneti r10 da şikayet ediyordunuz acaba ? Yada fox tv de oynayan harem dizisini bu
konuda neden şikayet ettiniz ? Onların burda bir yetkilisimi var yada r10 üzerinde o şahıslardan hizmet mi aldınız?
Ortada bir hizmet aksaması var. Arkadaş bildirmek için konu açmış. Bu şekilde saldırmanıza gerek yok. Report ederseniz yönetici arkadaşlar ilgilenir.