lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum,

Şikayet konusu açmam karalamak için değil, yaşadığım sorunları bir başkasının yaşamaması içindir.

Yerden yere vurduğumu da, karaladığımıda düşünmüyorum. Yaşadığım sorun için konu açtım, konu açmak için bu kategoride illaki dolandırılmak gerekiyorsa eğer, böyle bir kuralda görmedim.

Son olarak kul yapımı ürün bozulabilir, ben buna birşey demiyorum zaten ama yedeklerin aylar önce alınmış olması, bana göre sorumsuzluktur.
Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum

demeniz yanlış o firma burda üye değilse buraya şikayet acma hakkınızda yok o zaman cünkü burdan bir ticaretiniz yok firmayla alakalı burayı ancak burdan anlaşılıpda burdan aldığınız hizmet bağlar gerisi sizi dolandırmışsa da ki boyle bişi yok buraya yazmanızda yanlıştır o zaman burası bahsettiğiniz firmaya hiç bişi yapamaz....