SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek istedigim bu değildir sonuçda eletronik ürün bozulabilir

konu şikaret konusu degildir

report edildi


dolandırma vb.. yokdur

firmayı beğenmiyorsanız memnun değilseniz hizmetinizi iptal edersiniz yannız memnun değilsiniz diye bir firma karalamak o firma yerden yere vurma hakkını size bunu vermez
Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum,

Şikayet konusu açmam karalamak için değil, yaşadığım sorunları bir başkasının yaşamaması içindir.

Yerden yere vurduğumu da, karaladığımıda düşünmüyorum. Yaşadığım sorun için konu açtım, konu açmak için bu kategoride illaki dolandırılmak gerekiyorsa eğer, böyle bir kuralda görmedim.

Son olarak kul yapımı ürün bozulabilir, ben buna birşey demiyorum zaten ama yedeklerin aylar önce alınmış olması, bana göre sorumsuzluktur.