medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten bu firmanın bu paltformda üyeliği yok diye biliyorum

demeniz yanlış o firma burda üye değilse buraya şikayet acma hakkınızda yok o zaman cünkü burdan bir ticaretiniz yok firmayla alakalı burayı ancak burdan anlaşılıpda burdan aldığınız hizmet bağlar gerisi sizi dolandırmışsa da ki boyle bişi yok buraya yazmanızda yanlıştır o zaman burası bahsettiğiniz firmaya hiç bişi yapamaz....
İyide hocam şikayet konusu açmam için burada üyeliğinin olması gerekmediğini düşünüyorum, sonuçta r10 üzerinden olmasa da bahsi geçen firma ile çalışan r10 üyelerinin olabileceği ihtimaline dayanarak, firmanın çalışma prensibinin yanlış olduğunu, benim gibi sorun yaşayan veya henüz yaşamamış olanların bahsi geçen firma hakkında bilgisinin olmasını istedim.

Bunu siz karalamak olarak algılıyorsanız eğer, bana göre yanlış düşünüyorsunuz. Bu firmanın hiç bir platformda üyeliği olmasa ve ben gidip şikayetvar gibi bir sitede aynı konuyu açsam yine mi karalamak olacak?

Şikayetvar karalama kampanyası düzenleyen bir platform gibi durmaz mı? Ayrıca buradaki hosting şikayetleri kurallarına göre konu açma hakkına sahip olduğumu düşünüyorum.