• 09-06-2013, 16:27:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda neden ttneti r10 da şikayet ediyordunuz acaba ? Yada fox tv de oynayan harem dizisini bu konuda neden şikayet ettiniz ? Onların burda bir yetkilisimi var yada r10 üzerinde o şahıslardan hizmet mi aldınız?

    Ortada bir hizmet aksaması var. Arkadaş bildirmek için konu açmış. Bu şekilde saldırmanıza gerek yok. Report ederseniz yönetici arkadaşlar ilgilenir.
    nokta (.)
  • 09-06-2013, 16:39:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda neden ttneti r10 da şikayet ediyordunuz acaba ? Yada fox tv de oynayan harem dizisini bu konuda neden şikayet ettiniz ? Onların burda bir yetkilisimi var yada r10 üzerinde o şahıslardan hizmet mi aldınız?

    Ortada bir hizmet aksaması var. Arkadaş bildirmek için konu açmış. Bu şekilde saldırmanıza gerek yok. Report ederseniz yönetici arkadaşlar ilgilenir.
    sevgili kardeşim global birşeyle hosting bir tutamazzın sana host zorlamı sattılar hayır server arıza yapmış ki bu eletronik bir ürün yapabilir siz bunu anlıycak kadar bir kapesteye bile sahip değilsiniz
    ve sırf arıza yaptı diye bir firma yerden yere vuramazzınız vurdurmazlar beyefendi herkes haddini bilcek + report edildi

    evet konuya saldırıyorum çünkü meslektaşım sizin ve sizin gibiler yüzünden bu sektör bu hale geldi
  • 09-06-2013, 16:57:19
    #12
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili kardeşim global birşeyle hosting bir tutamazzın sana host zorlamı sattılar hayır server arıza yapmış ki bu eletronik bir ürün yapabilir siz bunu anlıycak kadar bir kapesteye bile sahip değilsiniz
    ve sırf arıza yaptı diye bir firma yerden yere vuramazzınız vurdurmazlar beyefendi herkes haddini bilcek + report edildi

    evet konuya saldırıyorum çünkü meslektaşım sizin ve sizin gibiler yüzünden bu sektör bu hale geldi
    Bu işi yapıyorsa önlemini alıcak. Kimse yolda para bulupta hosting vs almıyor. Ama siz bunu anlayacak KAPASİTEDE DEĞİLSİNİZ Kİ.

    ve bu arada alakasız domain satış konumdan verdiğin - rep için de teşekkür ederim.
  • 09-06-2013, 17:06:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi yapıyorsa önlemini alıcak. Kimse yolda para bulupta hosting vs almıyor. Ama siz bunu anlayacak KAPASİTEDE DEĞİLSİNİZ Kİ.

    ve bu arada alakasız domain satış konumdan verdiğin - rep için de teşekkür ederim.
    gel sana farklı bir konu iletiyim ?

    5 gün önce mng kargom geldi evim biraz uzak diye 5 gündür kargom gelmiyor ?
    ve şube bekliyor şimdi size soruyorum ben burda şikaret konusu açsam ? ne olcak ? bana ne kazandırcak ? hiç 0
    bir daha mng çalışmam olur biter kendi kaybeder ? sizde böyle yapın ?

    + önemli bir sitenz varsa kendinizde mutlaka yedek almanız gerek başkasına güvenmeyin
  • 09-06-2013, 17:08:25
    #14
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel sana farklı bir konu iletiyim ?

    5 gün önce mng kargom geldi evim biraz uzak diye 5 gündür kargom gelmiyor ?
    ve şube bekliyor şimdi size soruyorum ben burda şikaret konusu açsam ? ne olcak ? bana ne kazandırcak ? hiç 0
    bir daha mng çalışmam olur biter kendi kaybeder ? sizde böyle yapın ?

    + önemli bir sitenz varsa kendinizde mutlaka yedek almanız gerek başkasına güvenmeyin
    Gereksiz tartışma ortamı yaratmak istemiyorum. Firma bu işi yapıyorsa önlemini alması gerekli. Müşteri kendi yedeğini kendisi alması lazım. Olay budur.
  • 10-06-2013, 01:01:46
    #15
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda neden ttneti r10 da şikayet ediyordunuz acaba ? Yada fox tv de oynayan harem dizisini bu konuda neden şikayet ettiniz ? Onların burda bir yetkilisimi var yada r10 üzerinde o şahıslardan hizmet mi aldınız?

    Ortada bir hizmet aksaması var. Arkadaş bildirmek için konu açmış. Bu şekilde saldırmanıza gerek yok. Report ederseniz yönetici arkadaşlar ilgilenir.
    Çuvaldız iğne olayını hatırlattığınız için teşekkürler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:01:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:58:13 --

    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel sana farklı bir konu iletiyim ?

    5 gün önce mng kargom geldi evim biraz uzak diye 5 gündür kargom gelmiyor ?
    ve şube bekliyor şimdi size soruyorum ben burda şikaret konusu açsam ? ne olcak ? bana ne kazandırcak ? hiç 0
    bir daha mng çalışmam olur biter kendi kaybeder ? sizde böyle yapın ?

    + önemli bir sitenz varsa kendinizde mutlaka yedek almanız gerek başkasına güvenmeyin
    MNG ile çalışmam diyorsunuz ama dizi şikayet konusu açıyorsunuz, izlemezsiniz olur biter demezler mi adama?

    Ben bu şekilde düşünmüyorum, başımıza ne geliyorsa sustuğumuzdan geliyor. Yanlış çalışma prensibi içerisinde olan kim olursa olsun çevreme anlatırım, aynı hataya onların düşmesini istemem ama siz bunu karalamak olarak algılıyorsunuz, ben ise bilinçlendirmek!

    Sitelerimin yedeklerini düzenli ve sistemli bir şekilde alır ve saklarım zaten ama bu firmanın 6 ayda bir yedek almasını gerektirmez.