PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda neden ttneti r10 da şikayet ediyordunuz acaba ? Yada fox tv de oynayan harem dizisini bu konuda neden şikayet ettiniz ? Onların burda bir yetkilisimi var yada r10 üzerinde o şahıslardan hizmet mi aldınız?

Ortada bir hizmet aksaması var. Arkadaş bildirmek için konu açmış. Bu şekilde saldırmanıza gerek yok. Report ederseniz yönetici arkadaşlar ilgilenir.
sevgili kardeşim global birşeyle hosting bir tutamazzın sana host zorlamı sattılar hayır server arıza yapmış ki bu eletronik bir ürün yapabilir siz bunu anlıycak kadar bir kapesteye bile sahip değilsiniz
ve sırf arıza yaptı diye bir firma yerden yere vuramazzınız vurdurmazlar beyefendi herkes haddini bilcek + report edildi

evet konuya saldırıyorum çünkü meslektaşım sizin ve sizin gibiler yüzünden bu sektör bu hale geldi