gel sana farklı bir konu iletiyim ?
5 gün önce mng kargom geldi evim biraz uzak diye 5 gündür kargom gelmiyor ?
ve şube bekliyor şimdi size soruyorum ben burda şikaret konusu açsam ? ne olcak ? bana ne kazandırcak ? hiç 0
bir daha mng çalışmam olur biter kendi kaybeder ? sizde böyle yapın ?
+ önemli bir sitenz varsa kendinizde mutlaka yedek almanız gerek başkasına güvenmeyin
Gereksiz tartışma ortamı yaratmak istemiyorum. Firma bu işi yapıyorsa önlemini alması gerekli. Müşteri kendi yedeğini kendisi alması lazım. Olay budur.