• 19-01-2007, 15:33:49
    #1
    Merhabalar;
    PHILIPS 190X6FB 19" TFT LCD monitörü almayı düşünüyorum baya araştırdım bu modelin çok mu çok övüldüğünü gördüm. Aklımdan geçen asus pg191 19" ama o da yaklaşık 200ytl kadar pahalı. Fikirleriniz nedir? Bu modele sahip olanlar biraz fotoğrafını çekip değişik açılarla buraya ekleyebilirmi?
  • 19-01-2007, 16:38:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    philips 190x5fb kullanıyorum. 1 seneyi geçti gayet memnunum. 190x6fb bendekinin yeni versiyonu tavsiye ederim. asus u kullanmadım.
  • 19-01-2007, 18:16:53
    #3
    aynısı değilde, 1 senedir 19S6F8 var, memnunum.
    ama şu an olsa aşağıdakini alırım, bence sende bi araştır.
    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | BİLGİSAYAR | VIEWSONIC VG2230WM 22" 5ms WIDE SCREEN LCD MONİTÖR
  • 20-01-2007, 12:27:26
    #4
    Bu saatten sonra artık bunlara para yatırmayın.
    Wide Screen almanızı öneririm. Ben de eğer imkanım olursa 1-2 ay içinde LCD'ye geçeceğim. Ancak Wide Screen alacağım.

    Gelecek Wide Screenlerde. DVD filmler bu ekranlara göre. Oyunlar yavaş yavaş bunlara uygun hale getiriliyor. Eski oyunlar da ayarlanınca bu ekranlarda oynanıyor.
    Özellikle burası tasarımcı forumu. Kullanan tasarımcılar, bu ekranlardan baya memnun. Çünkü programlar iç içe girmiyor. Enden geniş olduğu için rahat rahat çalışabiliyorsunuz.

    Ayrıca yavaş yavaş laptoplar, lcd tvler ve monitörler bu geniş ekran olayına kayıyor.

    Bir düşünün derim..
  • 20-01-2007, 14:47:44
    #5
    Valla ne alacağımı şaşırdım 650 ytlye kadar bütçem var ama seçenekler acayip fazla :/
  • 20-01-2007, 21:52:41
    #6
    Phılıps almanı tavsiye ederim fakat iade garantisi alabileceğin bir yerden al,,
    Geçen hafta Phlips 190S6 aldım ;aldığım yer phılıpsi önermiyor çünkü philipsde ölü Pixel olayı çok çıkıyormuş.Asusuda tahminimce kullanan çok az...
  • 21-01-2007, 12:49:11
    #7
    Hayır philipsde 3 yıl ölü piksel garantisi varmış ya, mağazadada öyle dediler internette de öyle yazıyor.
  • 21-01-2007, 13:50:57
    #8
    170X6 kullanıyorum memnunum. 19 da boyut dışında bir farklılık yok sanırım. Bu modellerde "Sıfır parlak nokta hata" garantisi var. Normalde 1 2 pixele garanti verilmiyor.
  • 22-01-2007, 22:12:18
    #9
    Philips 190X6FB modeli ölü piksel garantilidir. Tam hatırlamıyorum ama UgguR'un dediği gibi 3 yıldı sanırım. Ben de yaklaşık 1 yıldan beri kullanıyorum ve gayet memnunum. Fakat o üstündeki lightscreen olayı pek işe yaramıyor. Ok tamam gerçekten ışık artışı oluyor ama bence yine OFF yani lightscreen ya da lightframe özelliğinin kapalı hali çok daha güzel görüntü veriyor.

    Örnek resim ise, işte benim PC :P Bu arada eski PC'min monitörü de görüldüğü üzere Philips 107E. Yaklaşık 4 senesi oldu ve arka ızgaralarının üstü sapsarı oldu ama hala çalışıyor canavar gibi O yüzden Philips'e monitör konusunda güvenim sonsuz diyebilirim.