• 11-02-2007, 21:44:22
    #19
    Hayırlı olsun UgguR, ne kadara aldın?
  • 13-02-2007, 15:29:51
    #20
    Sağol dmry, 590 Ytlye aldım.
  • 13-02-2007, 15:33:35
    #21
    bende tam benım kullandığım modeli önericektım

    bende lg nın bı modelını aldım
    ultra slım dıye gecıyor 2-3 kalınlığında


    oyun oynarmısın bılmem ama ben oyun delisiyim
    bende ilk başta phılıps alıcaktım ama o mdellerde 8 ms tepkı süresi vardı
    bende şuanda kullandıgım lg yı aldım 2 ms tepki süresi
  • 14-02-2007, 15:44:37
    #22
    190x7 modelinde 2ms tepki süresi var Black. x6'sı 8ms 2 model arasında ortalama 50 ytl kadar fark var
  • 14-02-2007, 20:36:16
    #23
    yanlış biliyormuşum o zaman
    hayırlı olsun