HostBank aslında Microsoft'un şu modeli o mouse. Fakat avuç içine oturanı daima iyidir. Ufaklar hoş duruyorlar ama bir süre sonra fazla parmak yoruyorlar. Bu tarz modeller Minton, Microsoft fark etmeksizin çok rahatlar
Philips 190X6FB modeli ölü piksel garantilidir. Tam hatırlamıyorum ama UgguR'un dediği gibi 3 yıldı sanırım. Ben de yaklaşık 1 yıldan beri kullanıyorum ve gayet memnunum. Fakat o üstündeki lightscreen olayı pek işe yaramıyor. Ok tamam gerçekten ışık artışı oluyor ama bence yine OFF yani lightscreen ya da lightframe özelliğinin kapalı hali çok daha güzel görüntü veriyor.
Örnek resim ise, işte benim PC :P Bu arada eski PC'min monitörü de görüldüğü üzere Philips 107E. Yaklaşık 4 senesi oldu ve arka ızgaralarının üstü sapsarı oldu ama hala çalışıyor canavar gibi O yüzden Philips'e monitör konusunda güvenim sonsuz diyebilirim.
Demek gunlukte bahsettiğin o canavar buydu Bu sayede gormus olduk
Teşekkürler dmry fakat yeni birşey farkettim 190x6 serisinde 16m renk varmış 190x7 serisinde 16,7m muş. Kafeci bi abimiz web işi yapıyorsan renk gerçekten fark ettiriyor dedi. İzmirde en ucuz 190x6 540 Ytlye buldum x7 serisi içinde fiyatlarını daha henüz araştırıyorum. İnternetten 650 Ytlye gördüm ama mağazada biraz daha ucuz olsa 600 civarıdır. Muhtemelen x7 lisini alacam galiba
190X7'den haberim yoktu.Sen dedikten sonra araştırdım, gerçekten dediğin gibi. Eğer ülkemizde satışa çıktıysa ve maddi olarak sıkıntı yaratmıyorsa bence de 190X7 al. DVI kablo da kutu içindeymiş 190X7'de ve tepki süresi 2ms'ye inmiş. Yeni Ürün: Philips 190X7
Evet 1-2 gün içinde mağazaları dolaşmaya başlayıp fiyat araştırması yapacağım. Tepki süresi ve rengin 16.7 ye çıkarılması iyi olmuş Gerçi DVI nedir ne işe yarar +sı-si nedir nasıl kullanılır bilgim yok ama sanırım iyi birşey
Evet arkadaşlar sonunda aldım Philips 190x7. Renkler canlı canlı Beklentimden daha iyi bir sonuç verdi. Yakında resimlerini buraya eklemeye çalışacağım.