Merhabalar;
PHILIPS 190X6FB 19" TFT LCD monitörü almayı düşünüyorum baya araştırdım bu modelin çok mu çok övüldüğünü gördüm. Aklımdan geçen asus pg191 19" ama o da yaklaşık 200ytl kadar pahalı. Fikirleriniz nedir? Bu modele sahip olanlar biraz fotoğrafını çekip değişik açılarla buraya ekleyebilirmi?