Philips 190X6FB modeli ölü piksel garantilidir. Tam hatırlamıyorum ama UgguR'un dediği gibi 3 yıldı sanırım. Ben de yaklaşık 1 yıldan beri kullanıyorum ve gayet memnunum. Fakat o üstündeki lightscreen olayı pek işe yaramıyor. Ok tamam gerçekten ışık artışı oluyor ama bence yine OFF yani lightscreen ya da lightframe özelliğinin kapalı hali çok daha güzel görüntü veriyor.

Örnek resim ise, işte benim PC :P Bu arada eski PC'min monitörü de görüldüğü üzere Philips 107E. Yaklaşık 4 senesi oldu ve arka ızgaralarının üstü sapsarı oldu ama hala çalışıyor canavar gibi O yüzden Philips'e monitör konusunda güvenim sonsuz diyebilirim.