Bu saatten sonra artık bunlara para yatırmayın.
Wide Screen almanızı öneririm. Ben de eğer imkanım olursa 1-2 ay içinde LCD'ye geçeceğim. Ancak Wide Screen alacağım.
Gelecek Wide Screenlerde. DVD filmler bu ekranlara göre. Oyunlar yavaş yavaş bunlara uygun hale getiriliyor. Eski oyunlar da ayarlanınca bu ekranlarda oynanıyor.
Özellikle burası tasarımcı forumu. Kullanan tasarımcılar, bu ekranlardan baya memnun. Çünkü programlar iç içe girmiyor. Enden geniş olduğu için rahat rahat çalışabiliyorsunuz.
Ayrıca yavaş yavaş laptoplar, lcd tvler ve monitörler bu geniş ekran olayına kayıyor.
Bir düşünün derim..