ReferXchange adlı üyeden alıntı:
yalan.
bir sürü alakasız mesajınızı sildim.
durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor.
bence dikkatli olun ve diğer normal üyeler gibi forumdan faydalanmaya çalışın..
saygılar
haa sımdı anladım cok mesaj yazan burda daha rutbelı yanı
siz dıyorsunuzkı: burdaki herkesın sıze ogut verme mısyonu var?
ben kıme ogut verdım veya gmnd denılen kısı kımdır kı bana ogut verıyor??? o kdar cok sevıyora ozelden ogut verır burda mesaj kaygısı gudup normal yazarken ozel mesajlarında sevıyesını bellı edıyor sagolsun
komıksınız tek kelımeyle
benım yazdıgım mesaja kendı rutbenız sayesınde sırf nıckınız yesıl dıye yalan damgası yapıstırabılıyorsunuz nıye cunku forumun sahıbı sızsınız ama ben sımdı sızın bır fıkrınıze gıdıp yalan desem atarsınız
hanı nerde sımdı esıtlık kımı kandırıyorsunuz sız user kaygısındakı bır forum sahıbısınız gozumde hadı esıtlık yapında yalan malan demeden karsılık verın hah!!!!