• 19-11-2005, 12:33:17
    #37
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    bize ana okulunda sormuştu 1 kişi yapamamıştı tahsil hayatı bitti

    ne bu ya oulda geyikmi yaptınız siz
    yaw bizim hoca manyaktı ya adam durmadan böyle şeyler sorardı...

    gelirdi bakın şu soruya 30 saniye içinde çözemezseniz sizden adam olmaz gibisinden
  • 19-11-2005, 12:43:11
    #38
    Misafir
    ReferXchange adlı üyeden alıntı:
    yalan.

    bir sürü alakasız mesajınızı sildim.

    durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor.

    bence dikkatli olun ve diğer normal üyeler gibi forumdan faydalanmaya çalışın..

    saygılar
    haa sımdı anladım cok mesaj yazan burda daha rutbelı yanı

    siz dıyorsunuzkı: burdaki herkesın sıze ogut verme mısyonu var?

    ben kıme ogut verdım veya gmnd denılen kısı kımdır kı bana ogut verıyor??? o kdar cok sevıyora ozelden ogut verır burda mesaj kaygısı gudup normal yazarken ozel mesajlarında sevıyesını bellı edıyor sagolsun

    komıksınız tek kelımeyle

    benım yazdıgım mesaja kendı rutbenız sayesınde sırf nıckınız yesıl dıye yalan damgası yapıstırabılıyorsunuz nıye cunku forumun sahıbı sızsınız ama ben sımdı sızın bır fıkrınıze gıdıp yalan desem atarsınız

    hanı nerde sımdı esıtlık kımı kandırıyorsunuz sız user kaygısındakı bır forum sahıbısınız gozumde hadı esıtlık yapında yalan malan demeden karsılık verın hah!!!!
  • 19-11-2005, 12:45:31
    #39
    Misafir
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    "durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor."

    Gerçektende tahrik edici mesajlar atıyor, ilk başta öğüt vereyim dedim ne abla demediği kaldı nede bizi kız yaptığı. İnsanlığı haketmiyor böyleleri.
    benım attıgım tek tahrık edıcı mesajı ve ardından senın sozde ogutunu gosterırmısın??? ogut verecek duzeydemısın? belkıde benım sana vermem gerekıyor bır suru ogut ama sen foruma oynuyorsun boyle ozelden yazdıgın mesajlara bende aynı karsılık verecem cunku sen ondan anlarsın ancak ok
  • 19-11-2005, 14:56:00
    #40
    Üyeliği durduruldu
    biri bu herifi herife kapıyı göstersin katil olacam yoksa
  • 19-11-2005, 17:32:07
    #41
    Misafir
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    biri bu herifi herife kapıyı göstersin katil olacam yoksa
    komik!!!! bır user ıstıyor dıye (ustelık kendısıne ne ozel mesaj ne de forum aracılıgıyla mesaj atmadıgım bır user)
    forumdan kovulacam ayınesı ıstır kısının lafa bakılmaz

    sana sadece susuyorum
  • 19-11-2005, 17:44:18
    #42
    Üyeliği durduruldu
    şu 1 i 2 yapalım. hatta gmnd ide sayarsak 3 yapalım
  • 19-11-2005, 18:27:27
    #43
    Misafir
    Çocukluğuna veriyorum.

    Özel mesajı yazıp durmuş özel mesajda salak ve gerizekalı kelimelerini kullandım, çünkü sabrımı taşırmıştı. Fakat yanıtta gelen cümleye kimse benim gibi sakin cevap veremezdi Gönderdiği mesaj;
    Alıntı
    ananı seviyorum
    Aslında foruma yazmak yanlış biliyorum ama artık radmin yada herhangi bir moderatör gerekeni yapmalı. Yoksa forumda gene bir "arhanx, kotukedi" olayı çıkacak..

    Saygılar..
  • 19-11-2005, 20:09:11
    #44
    Misafir
    efndy bizde bütün türk milleti olarak seni seviyoruz o zaman
  • 19-11-2005, 20:19:41
    #45
    Misafir
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Çocukluğuna veriyorum.

    Özel mesajı yazıp durmuş özel mesajda salak ve gerizekalı kelimelerini kullandım, çünkü sabrımı taşırmıştı. Fakat yanıtta gelen cümleye kimse benim gibi sakin cevap veremezdi Gönderdiği mesaj;


    Aslında foruma yazmak yanlış biliyorum ama artık radmin yada herhangi bir moderatör gerekeni yapmalı. Yoksa forumda gene bir "arhanx, kotukedi" olayı çıkacak..

    Saygılar..
    cok komıksın ya

    Alıntı
    Cevap yazma kalbini kırabilirim.
    ben ıse senın ebeveynıne ıltıfat ettım bazı seylerı anlayamassın kıtsın cunku