Einstein'dan mantık sorusu
55
●4.576
- 17-11-2005, 22:38:58Üyeliği durdurulduefendy ; insanlar şimdi sana zeki gözüylemi bakacak yoksa...
- 17-11-2005, 22:59:43Üyeliği durdurulduyaw deftere güzelce çizdim plan yaparak çözdüm. ama 1 saat belkide ona yakın sürdü yapmam. En son kağıt harcicağıma paintten yapayım dedim
Hatta son hali duruyo. En son onu kopyalicaktımda adamın biri çıktı kopyaladı mesajı olduğu gibi, çok akıllı olduğunu sanıyoya. töbe töbe..
- 18-11-2005, 18:48:29Misafirefendy, çocukluk yapma lütfen.
Hassas bir yapıya sahip olduğun belli. Her yazılan mesajda alınma. Biraz yüzsüz ol. Espri kaldır, alaylara soğukkanlı cevap ver.
Edit: Her mesajında bu linki veriyor, beyin kapasitesini ölçeceklere para vereceğim
ama yok yok vermeyeceğim para falan. çünkü biri çıkıp IQ'su 0 derse param boşa gider
çünkü IQ 0