• 18-11-2005, 19:37:18
    #28
    Misafir
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    efendy, çocukluk yapma lütfen.
    Hassas bir yapıya sahip olduğun belli. Her yazılan mesajda alınma. Biraz yüzsüz ol. Espri kaldır, alaylara soğukkanlı cevap ver.
    terbiyesizlik yapma gmnd
    nasil davranacagım sana dusmez yukarda yazdıkların tercıh meselesı benı o kadar dusunuyorsan bana ozel mesaj atarsın iletirsin yüzsüz olmak ile espri kaldırmak veya alay edilirken sogukkanlı cevap vermek farklı birsey.. alay ettigini zannedenlerle farklı cevap vermek farklı birseydir tamammı abla?
  • 18-11-2005, 22:42:27
    #29
    Misafir
    Bu efendy tıpkı benim gençliğimde oldugum gibi birisi.
    Yakında öttürecek forumları valla
  • 18-11-2005, 23:15:28
    #30
    Üyeliği durduruldu
    bize orta 2 de hoca sormuştu derste 15-16 kişi yapmıştık... isteyen herkes yapar :S
  • 19-11-2005, 00:18:06
    #31
    Misafir
    bize ana okulunda sormuştu 1 kişi yapamamıştı tahsil hayatı bitti

    ne bu ya oulda geyikmi yaptınız siz
  • 19-11-2005, 01:09:07
    #32
    Üyeliği durduruldu
    dünyanın %2 si bu foruma toplanmış
  • 19-11-2005, 01:24:15
    #33
    Üyeliği durduruldu
    trextra adlı üyeden alıntı:
    dünyanın %2 si bu foruma toplanmış
    cümle düşük düzelt lütfen "zeki" nerde
  • 19-11-2005, 09:02:57
    #34
    Misafir
    QuicK adlı üyeden alıntı:
    Bu efendy tıpkı benim gençliğimde oldugum gibi birisi.
    Yakında öttürecek forumları valla
    nıyetım oyle bırsey degıl bana bulasanlara bende karsılık verıyorum adımı agzına almayanlara en ufak bır mesajımı goremessın arattır burdada adam alınma dıyor senınle dalga gecenlere bende onunla dalga gectım alınmasın yuzsuz olsun da gorelım
  • 19-11-2005, 11:29:54
    #35
    efendy adlı üyeden alıntı:
    nıyetım oyle bırsey degıl bana bulasanlara bende karsılık verıyorum adımı agzına almayanlara en ufak bır mesajımı goremessın arattır burdada adam alınma dıyor senınle dalga gecenlere bende onunla dalga gectım alınmasın yuzsuz olsun da gorelım
    yalan.

    bir sürü alakasız mesajınızı sildim.

    durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor.

    bence dikkatli olun ve diğer normal üyeler gibi forumdan faydalanmaya çalışın..

    saygılar
  • 19-11-2005, 11:35:50
    #36
    Misafir
    ReferXchange adlı üyeden alıntı:
    durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor.
    Gerçektende tahrik edici mesajlar atıyor, ilk başta öğüt vereyim dedim ne abla demediği kaldı nede bizi kız yaptığı. İnsanlığı haketmiyor böyleleri.