GmnD adlı üyeden alıntı:
efendy, çocukluk yapma lütfen.
Hassas bir yapıya sahip olduğun belli. Her yazılan mesajda alınma. Biraz yüzsüz ol. Espri kaldır, alaylara soğukkanlı cevap ver.
terbiyesizlik yapma gmnd
nasil davranacagım sana dusmez yukarda yazdıkların tercıh meselesı benı o kadar dusunuyorsan bana ozel mesaj atarsın iletirsin yüzsüz olmak ile espri kaldırmak veya alay edilirken sogukkanlı cevap vermek farklı birsey.. alay ettigini zannedenlerle farklı cevap vermek farklı birseydir tamammı abla?