ReferXchange adlı üyeden alıntı:
durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor.
Gerçektende tahrik edici mesajlar atıyor, ilk başta öğüt vereyim dedim ne abla demediği kaldı nede bizi kız yaptığı. İnsanlığı haketmiyor böyleleri.