efendy adlı üyeden alıntı:
nıyetım oyle bırsey degıl bana bulasanlara bende karsılık verıyorum adımı agzına almayanlara en ufak bır mesajımı goremessın arattır burdada adam alınma dıyor senınle dalga gecenlere bende onunla dalga gectım alınmasın yuzsuz olsun da gorelım
yalan.

bir sürü alakasız mesajınızı sildim.

durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor.

bence dikkatli olun ve diğer normal üyeler gibi forumdan faydalanmaya çalışın..

saygılar