GmnD adlı üyeden alıntı:
"durup dururken insanları tahrik eden mesajlarınız mesajlarınızın çoğunluğunu oluşturuyor."

Gerçektende tahrik edici mesajlar atıyor, ilk başta öğüt vereyim dedim ne abla demediği kaldı nede bizi kız yaptığı. İnsanlığı haketmiyor böyleleri.
benım attıgım tek tahrık edıcı mesajı ve ardından senın sozde ogutunu gosterırmısın??? ogut verecek duzeydemısın? belkıde benım sana vermem gerekıyor bır suru ogut ama sen foruma oynuyorsun boyle ozelden yazdıgın mesajlara bende aynı karsılık verecem cunku sen ondan anlarsın ancak ok