Çocukluğuna veriyorum.

Özel mesajı yazıp durmuş özel mesajda salak ve gerizekalı kelimelerini kullandım, çünkü sabrımı taşırmıştı. Fakat yanıtta gelen cümleye kimse benim gibi sakin cevap veremezdi Gönderdiği mesaj;
Alıntı
ananı seviyorum
Aslında foruma yazmak yanlış biliyorum ama artık radmin yada herhangi bir moderatör gerekeni yapmalı. Yoksa forumda gene bir "arhanx, kotukedi" olayı çıkacak..

Saygılar..