GmnD adlı üyeden alıntı:
Çocukluğuna veriyorum.
Özel mesajı yazıp durmuş özel mesajda salak ve gerizekalı kelimelerini kullandım, çünkü sabrımı taşırmıştı. Fakat yanıtta gelen cümleye kimse benim gibi sakin cevap veremezdi Gönderdiği mesaj;
Aslında foruma yazmak yanlış biliyorum ama artık radmin yada herhangi bir moderatör gerekeni yapmalı. Yoksa forumda gene bir "arhanx, kotukedi" olayı çıkacak..
Saygılar..
cok komıksın ya
Alıntı
Cevap yazma kalbini kırabilirim.
ben ıse senın ebeveynıne ıltıfat ettım bazı seylerı anlayamassın kıtsın cunku