• 26-01-2009, 14:34:11
    #28
    Depremin merkezinde olanlar ilk defa deprem yaşıyorsa haliyle şiddetli hissetmiştir.Bende istanbullu olarak biran endişeye düştüm bursada 6 olduysa bizimkisinide tetiklermi acaba diye ama 3.5 şiddetindeymiş.Ülkemizin çoğu yerinde benzer depremler hergün oluyor zaten geçmiş olsun genede.
  • 26-01-2009, 14:35:34
    #29
    bir an 99 depremi gibi hissettim ödüm koptu ama merküssüne çok yakın olduğum için şiddetli hissetmişim demekki...
  • 26-01-2009, 14:36:39
    #30
    Nilüfer'de olmuş ama Yıldırım'dan da baya hissedildi.
  • 26-01-2009, 14:38:45
    #31
    evet. babamın işyeri çalıda aradım onu. sıva çatlağı oluşmuş. ilk defa merkez üssüne bu kadar yakındım tırstım
  • 26-01-2009, 14:40:24
    #32
    ancak olacağı belliymiş. ayın 24 ünde 4.2 ş,ddetinde marmara denizinde deprem olmuş. ve 2 gündür artçılar hiç dinmemiş.

    Son Depremler
  • 26-01-2009, 14:57:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun. Umarım birşey yoktur.
  • 26-01-2009, 14:58:39
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ancak olacağı belliymiş. ayın 24 ünde 4.2 ş,ddetinde marmara denizinde deprem olmuş. ve 2 gündür artçılar hiç dinmemiş.
    Son Depremler
    merkezdeymişsin hocam o kddar şiddetli gelmesi normal geçmiş olsun tekrardan
  • 26-01-2009, 15:35:28
    #35
    Merkez üstü Çalı Nilifer BURSA
    Ayrıntılar :
    Son Depremler
  • 26-01-2009, 15:39:19
    #36
    ben dükkandayım hissetmedim valla.Annem geldi korkmuş kadın ona üzüldüm bi'