deprem oldu
43
●2.188
- 26-01-2009, 14:34:11Depremin merkezinde olanlar ilk defa deprem yaşıyorsa haliyle şiddetli hissetmiştir.Bende istanbullu olarak biran endişeye düştüm bursada 6 olduysa bizimkisinide tetiklermi acaba diye ama 3.5 şiddetindeymiş.Ülkemizin çoğu yerinde benzer depremler hergün oluyor zaten geçmiş olsun genede.
- 26-01-2009, 14:35:34bir an 99 depremi gibi hissettim ödüm koptu
ama merküssüne çok yakın olduğum için şiddetli hissetmişim demekki...
- 26-01-2009, 14:38:45evet. babamın işyeri çalıda aradım onu. sıva çatlağı oluşmuş. ilk defa merkez üssüne bu kadar yakındım
tırstım
- 26-01-2009, 14:40:24ancak olacağı belliymiş. ayın 24 ünde 4.2 ş,ddetinde marmara denizinde deprem olmuş. ve 2 gündür artçılar hiç dinmemiş.
Son Depremler - 26-01-2009, 14:58:39Eposta Aktivasyonu Gerekmektemerkezdeymişsin hocam o kddar şiddetli gelmesi normal geçmiş olsun tekrardanhayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2009, 15:35:28
ama merküssüne çok yakın olduğum için şiddetli hissetmişim demekki...
tırstım