Depremin merkezinde olanlar ilk defa deprem yaşıyorsa haliyle şiddetli hissetmiştir.Bende istanbullu olarak biran endişeye düştüm bursada 6 olduysa bizimkisinide tetiklermi acaba diye ama 3.5 şiddetindeymiş.Ülkemizin çoğu yerinde benzer depremler hergün oluyor zaten geçmiş olsun genede.