deprem oldu
43
●2.188
- 26-01-2009, 14:31:17Eposta Aktivasyonu GerekmekteTarih Saat Enlem(N) Boylam(E) Derinlik(km) MD ML MS Yer
---------- -------- -------- ------- ---------- ------------ -----------
2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- ÇALI-NILÜFER (BURSA
diyor geçmiş olsun umarım hasar fln yoktur hiçbi yerde - 26-01-2009, 14:31:49depem evime 10 km uzaklıkta çalı - bursada olmuş. 3.5 şiddetindeymiş. ama evime çok yakın bir yer olduğu için şiddetli geldi.
2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- ÇALI-NILÜFER (BURSA)
- 26-01-2009, 14:32:53Sarsıntı (BETA) da çıkar büyüklüğü fln

bizimkilerde bursada. aradım hemen. hissedilmiş ama önemli bişi olmamış. genede geçmiş olsun tüm bursalılara. - 26-01-2009, 14:33:16Yakın da olsa 6 şiddetinde hissettirmez sana. Sanırım biraz heyecandan olsa gerek.hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah büyüğünden korusun...