• 26-01-2009, 14:29:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    evdekileri aradım iyilermiş
  • 26-01-2009, 14:29:43
    #20
    Kurumsal PLUS
    daha kandilli açıklama yapmadı hepsi sallıyor. tvlere güvenilmez şu an için.
  • 26-01-2009, 14:31:17
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tarih Saat Enlem(N) Boylam(E) Derinlik(km) MD ML MS Yer
    ---------- -------- -------- ------- ---------- ------------ -----------
    2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- ÇALI-NILÜFER (BURSA

    diyor geçmiş olsun umarım hasar fln yoktur hiçbi yerde
  • 26-01-2009, 14:31:12
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    3.5 şiddetinde beyler
  • 26-01-2009, 14:31:18
    #23
    2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- çalı-nılüfer (bursa

    Buradan anladığım kadarıyla büyüklük 3 buçuk Allah büyüğünden korusun...
  • 26-01-2009, 14:31:49
    #24
    depem evime 10 km uzaklıkta çalı - bursada olmuş. 3.5 şiddetindeymiş. ama evime çok yakın bir yer olduğu için şiddetli geldi.

    2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- ÇALI-NILÜFER (BURSA)
  • 26-01-2009, 14:32:47
    #25
    Kurumsal PLUS
    hadi geçmiş olsun, önemli birşey değilmiş.
  • 26-01-2009, 14:32:53
    #26
    Sarsıntı (BETA) da çıkar büyüklüğü fln
    bizimkilerde bursada. aradım hemen. hissedilmiş ama önemli bişi olmamış. genede geçmiş olsun tüm bursalılara.
  • 26-01-2009, 14:33:16
    #27
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    depem evime 10 km uzaklıkta çalı - bursada olmuş. 3.5 şiddetindeymiş. ama evime çok yakın bir yer olduğu için şiddetli geldi.
    2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- ÇALI-NILÜFER (BURSA)
    Yakın da olsa 6 şiddetinde hissettirmez sana. Sanırım biraz heyecandan olsa gerek.