Konu
deprem oldu
26-01-2009, 14:31:49
#24
hayaletimsi
depem evime 10 km uzaklıkta çalı - bursada olmuş. 3.5 şiddetindeymiş. ama evime çok yakın bir yer olduğu için şiddetli geldi.
2009.01.26 14:10:17 40.1422 28.9170 5.0 -.- 3.5 -.- ÇALI-NILÜFER (BURSA)