Konu
deprem oldu
26-01-2009, 14:32:53
#26
tosih
Sarsıntı (BETA)
da çıkar büyüklüğü fln
bizimkilerde bursada. aradım hemen. hissedilmiş ama önemli bişi olmamış. genede geçmiş olsun tüm bursalılara.