deprem oldu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
deprem oldu
43
●
2.188
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
deprem oldu
1
2
3
4
5
26-01-2009, 14:19:34
#10
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
can ve mal kaybı yoktur inş.
26-01-2009, 14:20:31
#11
Bartuc
Kurumsal PLUS
6 şiddetinde filan olsa kütahyadan hissetmemek imkansız, bence daha azdır çünkü hiçbirşey hissedilmedi burda.
umarım bir hasar yoktur biyerde.
26-01-2009, 14:21:00
#12
hayaletimsi
haberlerd eçıktı şimdi bursada deprem diye. ancak şiddeti hakkında halen bilgi yok
26-01-2009, 14:21:24
#13
denizcaptain
geçmiş olsun
26-01-2009, 14:22:28
#14
TRN
Geçmiş Olsun.
26-01-2009, 14:24:05
#15
santos
6 şiddetinde olsa tüm marmaradan hissedilirdi.
26-01-2009, 14:24:28
#16
DreamSinger
Son Depremler
Burdan açıklarlar birazdan...
Geçmiş Olsun.
26-01-2009, 14:26:47
#17
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun kardeşim ya inşallah Can kaybı yoktur.
26-01-2009, 14:28:11
#18
hayaletimsi
bazı kanallar 4.2 bazılar 5.5 diyor. ama 4.2 olamaz
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler