• 26-01-2009, 14:19:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    can ve mal kaybı yoktur inş.
  • 26-01-2009, 14:20:31
    #11
    Kurumsal PLUS
    6 şiddetinde filan olsa kütahyadan hissetmemek imkansız, bence daha azdır çünkü hiçbirşey hissedilmedi burda.

    umarım bir hasar yoktur biyerde.
  • 26-01-2009, 14:21:00
    #12
    haberlerd eçıktı şimdi bursada deprem diye. ancak şiddeti hakkında halen bilgi yok
  • 26-01-2009, 14:21:24
    #13
    geçmiş olsun
  • 26-01-2009, 14:22:28
    #14
    Geçmiş Olsun.
  • 26-01-2009, 14:24:05
    #15
    6 şiddetinde olsa tüm marmaradan hissedilirdi.
  • 26-01-2009, 14:24:28
    #16
    Son Depremler
    Burdan açıklarlar birazdan...
    Geçmiş Olsun.
  • 26-01-2009, 14:26:47
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun kardeşim ya inşallah Can kaybı yoktur.
  • 26-01-2009, 14:28:11
    #18
    bazı kanallar 4.2 bazılar 5.5 diyor. ama 4.2 olamaz