Konu
deprem oldu
26-01-2009, 14:20:31
#11
Bartuc
Kurumsal PLUS
6 şiddetinde filan olsa kütahyadan hissetmemek imkansız, bence daha azdır çünkü hiçbirşey hissedilmedi burda.
umarım bir hasar yoktur biyerde.