• 26-01-2009, 14:12:00
    #1
    bursada çok şiddetli bir deprem oldu arkadaşlar. en az 6.0 vardı ama 5 saniye sürdü
  • 26-01-2009, 14:13:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun İnşallah can ve mal kaybı yoktur.
  • 26-01-2009, 14:13:19
    #3
    hasar varmı
  • 26-01-2009, 14:13:33
    #4
    Misafir
    Aman kardeşim...
    Geçmiş olsun
  • 26-01-2009, 14:14:03
    #5
    Evet ben de hissettim anlık oldu, ama dolap kafama düşüyordu tutmasam fena sallandık. İlk başta olmadı sandım ama burda konuyu görünce tam emin oldum.
  • 26-01-2009, 14:15:04
    #6
    geçmiş olsun
  • 26-01-2009, 14:15:42
    #7
    evet anlık oldu. Kitaplığın yanındaydım 6- 7 kitao kafama düştü
  • 26-01-2009, 14:18:42
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç hisetmedim kaç sularında oldu ?
  • 26-01-2009, 14:19:26
    #9
    10 dk anca oluyor