deprem oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
deprem oldu
43
●
2.188
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
deprem oldu
1
2
3
4
5
26-01-2009, 14:12:00
#1
hayaletimsi
bursada çok şiddetli bir deprem oldu arkadaşlar. en az 6.0 vardı ama 5 saniye sürdü
26-01-2009, 14:13:04
#2
kral18
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsun
İnşallah can ve mal kaybı yoktur.
26-01-2009, 14:13:19
#3
Tillom
hasar varmı
26-01-2009, 14:13:33
#4
By.AdSL
Misafir
Aman kardeşim...
Geçmiş olsun
26-01-2009, 14:14:03
#5
Fhenix
Evet ben de hissettim anlık oldu, ama dolap kafama düşüyordu tutmasam fena sallandık. İlk başta olmadı sandım ama burda konuyu görünce tam emin oldum.
26-01-2009, 14:15:04
#6
GALATASARAY
geçmiş olsun
26-01-2009, 14:15:42
#7
hayaletimsi
evet anlık oldu. Kitaplığın yanındaydım 6- 7 kitao kafama düştü
26-01-2009, 14:18:42
#8
Rostwell
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hiç hisetmedim kaç sularında oldu ?
26-01-2009, 14:19:26
#9
hayaletimsi
10 dk anca oluyor
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler